خبرگزاری کار ایران

در آستانه فصل بهار؛

کاشت ۳ میلیون بوته انواع گل در سطح شهر ارومیه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۶۵۲

رئیس‌سازمان سیما، منظر و فضای‌سبز شهرداری ارومیه گفت: کاشت ۳ میلیون بوته انواع گل در بلوارها، میادین، معابر و بوستان های سطح شهر جهت استقبال از فصل بهار آغاز شده است.

 بهمن تمجیدی در گفت وگو با ایلنا، بیان کرد: در آستانه سال نو و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و ایجاد فضایی زیبا و با طراوت برای شهروندان، گروه‌های گلکاری سازمان با کاشت گل‌های بهاری در این ایام، روح بهاری را برای شهر به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: زیبا سازی منظر شهری در راستای استقبال از فصل بهار با کاشت انبوه گل های بنفشه در میادین، بلوارها و بوستان‌های سطح شهر، جهت ارتقای سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای شهری آغاز شد.

تمجیدی خاطر نشان کرد: امسال در جهت زیباسازی منظر و سیمای شهری در فاز اول کاشت گلهای فصلی تعداد ۳ میلیون بوته انواع گلهای الوان در سطح شهر ارومیه کاشته می شود.

وی افزود: زیبا سازی منظر شهری با کاشت انبوه گل های بهاری توسط واحد تولیدات سازمان در راستای خود کفایی و کاهش هزینه های تولید شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه عنوان کرد: با توجه به هزینه‌های زیادی که صرف امر حفظ و نگهداری فضای سبز در شهر می‌شود از شهروندان درخواست می‌شود همیار طبیعت باشند و در نگهداری این فضا‌ها با سازمان همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز