خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز صورت گرفت

استقبال از پرویز هادی پهلوان ارزنده کشور و آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۰۷

پرویز هادی کشتی گیر استان آذربایجان شرقی از شهر باسمنج با پیروزی در مبارزه فینال برابر حریف مازندرانی خود، صاحب بازوبند پهلوانی کشور شده است.

در مراسمی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی وجمعی از مدیران ورزشی استان از پرویز هادی پهلوان ارزنده کشور و استان ظهر امروز در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز استقبال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این آیین مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی با تبریک موفقیت کسب بازوبند پهلوانی پرویز هادی در کشور را به نماینده ولی فقیه، استاندار آذربایجانشرقی، جامعه ورزشی، پرویز هادی و خانواده این قهرمان گفت: پرویز هادی ستاره پهلوانی آذربایجانشرقی را روشن نگه داشته و این موفقیت برای همه ما مایه غرور بود و هرچه از بزرگی این افتخار بگوییم باز هم کم است.

سید محمد شروین اسبقیان کسب مقام‌های ورزشی را نشانه قابلیت‌های جوانان استان دانست و افزود: موفقیت پهلوان پرویز هادی در وهله اول با توکل به خدا و سپس تمرین و مجاهدت خود او و دعای خیر مردم به دست آمده و اینکه جوانی از تبریز و باسمنج به این افتخار دست یافته، بسیار باارزش است.

اسبقیان با بیان اینکه قهرمانی پرویز هادی، درخشش دوباره کشتی در آذربایجان شرقی بود و امیدواریم همچنان استمرار داشته باشد، ابراز امیدواری کرد شاهد موفقیت بیشتر این قهرمان در عرصه‌های بالا‌تر به ویژه در المپیک ۲۰۱۶ برزیل باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با دستور دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی در مراسمی در زورخانه تبریز بازوبند پهلوانی به پرویزهادی اهداء می‌شود.

پرویز هادی کشتی گیر استان آذربایجان شرقی از شهر باسمنج با پیروزی در مبارزه فینال برابر حریف مازندرانی خود، صاحب بازوبند پهلوانی کشور شده است.

رقابت‌های کشتی پهلوانی برای تعیین صاحب بازوبند پهلوانی سال ۹۳ با حضور ۴۹ کشتی گیر از ۱۳ استان کشور به مدت یک روز در مشهد برگزار شد.

این رقابت‌ها با توجه به دستورالعمل اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر زیر مجموعه بودن کشتی‌های سنتی در فدراسیون‌های ملی و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر در دو تایم سه دقیقه‌ای و طبق قوانین کشتی آزاد برگزار شد و تنها به پل رفتن باعثاتمام مبارزه می‌شود.

رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور یادواره پهلوان باشی زنده یاد علیرضا سلیمانی در سالن شهید بهشتی مشهد و با مشارکت فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار شد.

نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به طور مستقیم جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد یا فرنگی را کسب کردند.

نفر اول درصورت احراز صلاحیت‌های لازم طبق آیین نامه پهلوان به دریافت بازوبند پهلوانی سال ۱۳۹۳ از طرف فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای نایل می‌شود.

رضا سوخته سرایی دارنده دو مدال نقره کشتی آزاد جهان و پهلوان کشور در سال ۱۳۵۴، محمدحسن محبی در سالهای ۱۳۶۳ و ۱۳۶۷، محمدرضا توپچی در سالهای ۱۳۶۶ و ۱۳۶۸، ایوب بنی نصرت در سالهای ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲، محمود می‌ران در چهار سال متوالی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۷۶، امین رشید لمیر در سالهای ۱۳۸۰ و ۱۳۸۷، فردین معصومی در سال ۱۳۸۶ و حمید قشنگ در سالهای ۱۳۷۷،۱۳۷۸ و ۱۳۸۱ پهلوان ایران شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز