خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی:

به سند چشم انداز ۱۴۰۴ کم توجهی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۶۴

لازمه همراهی مردم با سند چشم انداز ۱۴۰۴اعتمادسازی است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: لازمه همراهی مردم با سند چشم انداز ۱۴۰۴ اعتمادسازی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسن میلانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در کارهایی که انجام می دهیم باید به اثر بخشی آن نیز توجه نماییم، اظهار داشت: باید در کارهای فرهنگی به مردم، خوراک فکری و محصولات فرهنگی ارائه دهیم.

وی افزود: مدیر یک مجموعه فرهنگی باید چشم انداز آینده مجموعه فرهنگی خود را ببیند و بر اساس آن چشم انداز برنامه های زیر مجموعه خود را تبیین نماید.

میلانی با تأکید بر اینکه س ما باید مردم را با سند چشم انداز ۱۴۰۴ همراه کنیم تصریح کرد: متاسفانه در سالیان گذشته به سند چشم انداز کم توجهی شده لذا باعثمغفول ماندن آن در میان مردم گشته است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه دستگاه های فرهنگی کارهای تکراری و موازی انجام می دهند، اضافه کرد: این یک آفت اساسی در مجموعه های فرهنگی می باشد و باید به ذائقه مخاطب نیز توجه کنیم که آنها از ما چه می خواهند.

میلانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مدیریت فرهنگی گفت: فرهنگ صحیح آن فرهنگی است که با مبانی اسلامی و منطق و عقل و خرد، همسان و همگام باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای ارتقای حوزه فرهنگ باید همه دستگاههای فرهنگی پای کار بیایند یادآور شد: در این مورد حوزه هنری استان آذربایجان شرقی نیز با توجه به سیاست هایی که دارد حرکت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز