خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی تبریز:

تشدید برخورد با تاکسی‌های تک‌سرنشین در روزهای برفی در تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۹۴۱

مقرر شده است تا پرسنل ستادی و گشت های نظارتی، در تقاطع ها و مناطق پرترافیک شهر حاضر شوند و ضمن کنترل عملکرد تاکسی رانان، به نظرات و انتقادات شهروندان نیز رسیدگی کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی تبریز گفت: در روزهای برفی و هنگام بارندگی درسطح شهر، ناظران و گشت های ویژه سازمان تاکسی رانی، به طور جدی بر عملکرد تاکسی ها نظارت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز عباس نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز فصل بارش و احتمال بروز بحران ومشکلات ترافیکی در معابر سطح شهر، سازمان تاکسی رانی به عنوان یکی از پایه های حمل و نقل عمومی، وظیفه سنگینی را بر عهده دارد.

وی افزود: براین اساس، سازمان تاکسی رانی با استفاده از تمامی امکانات خود، تلاش خواهد کردتا در چنین مواقعی، مشکلی در تردد شهروندان پیش نیاید.

عباس نژاد با اشاره به برخی از این تمهیدات خاطر نشان کرد: مقرر شده است تا پرسنل ستادی و گشت های نظارتی، در تقاطع ها و مناطق پرترافیک شهر حاضر شوند و ضمن کنترل عملکرد تاکسی رانان، به نظرات و انتقادات شهروندان نیز رسیدگی کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی تبریز خاطرنشان کرد: علاوه بر این، بازرسان نامحسوس سازمان تاکسی رانی، در سطح شهر تردد خواهند نمود و در صورت مشاهده تاکسی های تک سرنشین یا بدون مسافر و یا تاکسی هایی که به دنبال مسافر در بستی هستند، قاطعانه با آنها برخورد خواهند کرد.

وی افزود: از دیگر تمهیدات سازمان تاکسی رانی، احضار تاکسی های ون و بی سیم برای مسیرهایی است که تاکسی در آن جا به تعداد کافی موجود نباشد و شهروندان در چنین مکان هایی، با اعلام نیاز به سازمان تاکسی رانی، می توانند از خدماتی که برای این مکان ها در نظر گرفته شده، بر خوردار شوند.

عباس نژاد در مورد این خدمات گفت: برای این منظور، خط تلفن ۲۴ ساعته به شماره ۳۴۷۷۶۶۳۶در خدمت شهروندان قرار گرفته تادر صورت مشاهده هرگونه تخلف و تخطی از جانب رانندگان تاکسی، به این شماره اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز