خبرگزاری کار ایران

مدرن‌ترین ایستگاه میانی تخلیه و بارگیری پسماندهای شهری کشور در تبریز ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۲۴۸

اجرای سریع این طرح موجب کاهش مسافت حمل زباله و پسماندهای شهری به مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری، کاهش زمان تخلیه و همچنین کاهش زمان جمع آوری و حمل پسماندهای شهری خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از طراحی و ساخت مدرن‌ترین ایستگاه میانی تخلیه و بارگیری پسماندهای شهری کشور با دستور شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا اصغری گفت: با توجه به اینکه در جریان بارندگی‌های اخیر که موجب طغیان رودخانه آجی چای و آبگرفتگی ایستگاه میانی تخلیه و بارگیری پسماندهای شهری تبریز و خسارت بسیاری بر آن وارد ساخته بود، شهردار تبریز دستور اکید در خصوص طراحی و احداثایستگاه میانی را صادر و بر استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت آن تأکید کرد.

اصغری با بیان اینکه تأثیر این طرح در کاهش حجم ترافیکی شهری مشهود و برای شهروندان قابل لمس خواهد بود افزود: اجرای سریع این طرح موجب کاهش مسافت حمل زباله و پسماندهای شهری به مرکز دفن مهندسی بهداشتی پسماندهای شهری، کاهش زمان تخلیه و همچنین کاهش زمان جمع آوری و حمل پسماندهای شهری خواهد شد.

بر پایه این گزارش در طراحی ایستگاه میانی تخلیه و بارگیری پسماندهای شهری تبریز بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا در زمینه سرپوشیده نمودن محل تخلیه و بارگیری به منظور جلوگیری از پخش شدن زباله در محیط اطراف ایستگاه میانی، ضد غفونی کردن خودروهای ویژه حمل زباله، بارگیری سمی تریلر ها به صورت شوتینگ، محل شستشوی مکانیزه خودروهای ویژه حمل زباله، محل تخلیه آب زباله(شیرابه) انباشت شده خودروهای ویژه حمل زباله و پسماندهای شهری و همچنین بهره گیری از سمی تریلرهای مدرن مجهز به دستگاه پرس زباله، باسکول و مجتمع تعمیرگاهی لحاظ شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز