خبرگزاری کار ایران

امسال بازی‌های خانگی تیم فوتسال دبیری پشت درهای بسته نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۵۵

این باشگاه اهمیت خاصی برای هواداران خود قائل است.

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: امسال بازی‌های تیم دبیری پشت درهای بسته نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین دبیری افزود: تیم دبیری تبریز تاکنون در بازی‌های خانگی در سالن علوم پزشکی برابر حریفان خود ظاهر می‌شد که به دلیل ظرفیت کم این سالن در اکثر بازی‌های خانگی خود شاهد ماندن طرفداران تیم دبیری پشت درب‌های بسته بودیم.

وی گفت: به خواست هواداران تیم دبیری امسال در بازی‌های خانگی سالن ۶ هزار نفری شهید پورشریفی برابر حریفان‌مان بازی خواهیم کرد.

دبیری با بیان اینکه این باشگاه اهمیت خاصی برای هواداران خود قائل است، تأکید کرد: حمایت طرفداران از تیم دبیری مایه دلگرمی ما شده و خواست آن‌ها برای برگزاری بازی در یک سالن بزرگ‌تر در حالی عملی شد که ما سال‌ها در سالن علوم پزشکی بازی می‌کردیم و کاملا با شرایط این سالن آشنا بودیم.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: خوشبختانه کف سالن پورشریفی که به خاطر مسابقات هندبال جوانان آسیا تغییر یافته بود و بسیار مطلوب است

مالک باشگاه دبیری تبریز در مورد بازی تیمش برابر حفاری خوزستان گفت: در این بازی با وجود خستگی ناشی از سفر خوب ظاهر شده و به نظر من کسب مساوی برابر یکی از مدعیان لیگ در خانه‌اش نتیجه مطلوبی است، ضمن اینکه فراموش نشود ما دو مهره تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت برای این بازی به همراه نداشتیم.

دبیری در مورد بازی حساس تیمش برای تاسیسات دریایی گفت: سرمربی تیم تاسیسات دریایی، وحید شمسایی، مربی فصل گذشته ما است و شاید این به نوعی به بازی حساسیت داده باشد، ولی باید یادآور شوم رفاقت ما با شمسایی همچنان ادامه داشته و امیدواریم در این بازی شاهد رقابتی جوانمردانه بین دو تیم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز