خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار تبریز:

احداثورزشگاه ۵ هزار نفری الغدیر

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۳۰۴

شهرداری منطقه چهار تبریز علاوه بر این پروژه، احداثسه باب سالن ورزشی را نیز در دست اجراء دارد.

شهردار منطقه چهار تبریز از احداثورزشگاه پنج هزار نفری الغدیر و سه باب سالن ورزشی توسط شهرداری این منطقه خبر داد.
به گزارش " ایلنا "، " قادر امامی " گفت: شهرداری منطقه چهار تبریز به منظور سهولت دستیابی شهروندان این منطقه به امکانات و فضاهای ورزشی احداثاستادیوم پنج هزار نفری و سه باب سالن ورزشی را در دست اجراء دارد.
وی افزود: این منطقه جزو یکی از مناطق کم برخوردار شهر تبریز بوده و توسعه مراکز فرهنگی و ورزشی در آن ضروری است که به همین منظور و در راستای مرتفع ساختن پاره‌ای از نیازهای فرهنگی و ورزشی، شهرداری منطقه احداثاستادیوم پنج هزار نفری الغدیر و سه باب سالن ورزشی را در دست اجراء دارد.
امامی در خصوص مشخصات فنی استادیوم الغدیر گفت: این استادیوم دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر، محل رخت کن در دو طبقه، یک باب سرویس بهداشتی، چندین زمین بازی بستکبال و والیبال در اطراف ورزشگاه و همچنین پارکینگ است.
وی در خصوص سالن‌های ورزشی در دست اقدام شهرداری منطقه چهار تبریز تصریح کرد: سالن ورزشی و استخر ستارخان، سالن ورزشی استاد جعفری و سالن ورزشی کوی صفا(بهار)، سه پروژه در دست اقدام این شهرداری است که تلاش می‌شود با اتمام مراحل اجرایی و ساخت آن شاهد حضور پر شور جوانان در مکان‌های سالم ورزشی باشیم.
گفتنی است: سالن ورزشی کوی صفا(بهار) به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع، استخر و سالن ورزشی ستارخان به مساحت یک هزار و ۵۱۲ متر مربع و سالن ورزشی استاد جعفری به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط شهرداری منطقه ۴ در حال احداثمی‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز