خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

۳۰۰ میلیارد ریال جهت آسفالت اساسی خیابان‌های تبریز اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۳۳

متاسفانه آسفالت موجود در برخی از خیابان‌ها و می‌ادین، از کیفیت لازم برخوردار نبوده و همین امر، باعثنارضایتی شهروندان است.

ایلنا:: شهردار تبریز از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال جهت توسعه کیفی آسفالت در محلات و خیابان‌های سطح شهر تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در نخستین نشست شورای مدیران شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: باید با اجرای دقیق استاندارهای فنی و عمرانی و تقویت نظارت‌های مستمر، زمینه بازدهی مطلوب این اعتبار فراهم شود.
شهردار تبریز اذعان داشت: متاسفانه آسفالت موجود در برخی از خیابان‌ها و می‌ادین، از کیفیت لازم برخوردار نبوده و همین امر، باعثنارضایتی شهروندان است.
وی با تاکید بر نقش آسفالت در حوزه خدمات فنی و عمرانی، یادآور شد: آسفالت شهر، اساسی‌ترین و بارز‌ترین بخش از خدمات شهری بوده و فقدان کیفیت و انسجام آن، سایر بخش‌های خدماتی را نیز تحت الشعاع قرار خواهد داد.
نجفی همچنین لزوم تجدید نظر در آسفالت مبادی ورودی شهر را متذکر شد و افزود: آسفالت درمبادی ورودی شهر، نخستین عنصری است که مورد ارزیابی میهمانان و گردشگران قرار می‌گیرد؛ بنابراین با توجه به وضعیت کنونی آسفالت در این مبادی، افزایش کیفیت آسفالت و استفاده از ماشین آلات استاندارد آسفالت ریزی، باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
شهردار تبریز با بیان اینکه رسیدن به آسفالت ایده آل، تنها مربوط به عملیات اجرا نیست، تاکید کرد: باید با نظارت‌های متناوب و دوره‌ای از وضعیت آسفالت، آسیب قسمت‌های مختلف، برآورد شده و در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، ترمیم آن در دستور کار قرار گیرد. چرا که در غیر این صورت نارسایی وارد شده، به مرور گسترش یافته و زمینه تخریب تمام سطوح را فراهم خواهد کرد.
نجفی تاکید کرد: ورود هر گونه صدمه به آسفالت باید مورد پیگیری واقع شده و به این ترتیب، عاملان تخریب پاسخگوی اقدام خود باشند.
وی خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت اساسی خیابان‌ها جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک و پیشگیری از مزاحمت به شهروندان، به صورت مستمر و برنامه ریزی شده، انجام پذیرد.
شهردار تبریز اضافه کرد: با به کار گیری مصالح استاندارد و ماشین آلات مجهز، باید به آسفالتی دست یابیم که در عین برخورداری از استاندارد لازم، از طول عمر نسبی نیز برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه رفع نیاز مصالح مورد نیاز در تامین آسفالت باید از طریق تعامل بخش‌های ذی ربط در مجموعه شهرداری تامین شود، اظهار داشت: با اجرای آسفالت مناسب و باکیفیت، نیازی به ترمیم و اصلاح مراحل بعدی نیز نخواهد بود.
شهردار تبریز با تاکید بر تامین زیرساخت‌ها در بحثآسفالت شهری گفت: در بسیاری از مواقع، مشکل عمده آسفالت مربوط به عدم توجه به زیرسازی و تامین زیرساخت‌ها بوده و این امر، تنها با تعامل سازنده و درون‌مجموعه‌ای و توجه به مبانی کیفی سازی فنی، مرتفع خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم توجه به آسفالت محلات اصلی و فرعی نیز تاکید کرد و افزود: با اعمال اولویت بندی در زمان مدون، باید آسفالت کوچه‌های بزرگ ترمیم شده و لکه گیری آسفالت کوچه‌های کوچک، در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز