خبرگزاری کار ایران

در خانه کارگر تبریز؛

ستاد گرامیداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی تشکیل جلسه داد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۸۶۹

هفته کارگر فرصتی برای طرح مطالبات جامعه کارگری است.

ایلنا: چهارمین نشست هم‌اندیشی و بررسی برنامه‌های گرامیداشت هفته کارگر استان آذربایجان شرقی(۵ - ۱۱ اردیبهشت) با حضور اعضای ستاد در سالن کنفرانس خانه کارگر تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان آذربایجان شرقی در این نشست با بیان این‌که تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه و پرشور برنامه‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: باید تلاش شود کاستی‌های گذشته جبران و گام‌های جدیدی در جهت تکریم شأن جامعه کارگری صورت گیرد.
کریم صادق‌زاده تبریزی ادامه داد: برنامه‌های هفته کارگر که از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان اجرایی خواهد شد، بهانه‌ای است تا گوشه‌ای از درد و رنج هزاران کارگر زحمت‌کش مطرح شود و از جایگاه و منزلت این قشر تلاشگر تجلیل صورت گیرد.
وی خواستار همکاری و تعامل نزدیک اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر استان در جهت برگزاری باشکوه و منظم برنامه‌های پیش بینی شده شد و تصریح کرد: امیدواریم این ویژه برنامه‌ها فرصتی برای طرح مطالبات جامعه کارگری در حد معقول و قابل پذیرش باشد.
دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: نگرش مثبت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب نسبت به مطالبات کارگری ریشه فقهی دارد، که این امر یکی از مهم‌ترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
وی با اشاره به این جمله امام خمینی(ره) که فرمود؛ روز کارگر متعلق به اسلام است، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز همواره در راستای حمایت از کار و تولید بوده است، چنانکه نامگذاری عناوین سال موید این مسأله مهم است.
گفتنی است، این نشست به ریاست می‌راحد حسینی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی و با حضور غریوی معاون اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان و سایر نمایندگان این اداره کل، استانداری، فرمانداری تبریز، خانه کارگر، اتاق بازگانی، صنایع و معادن، کانون شوراهای اسلامی کار، کانون انجمن‌های صنفی کارگری، مجمع نمایندگان کارگران، خانه صنعت و معدن، حوزه‌های بسیج کارگری، مجمع مدیران اداری و منابع انسانی کارخانجات، اداره کل صنایع، معادن و تجارت استان، صدا و سیما، سازمان تبلیغات اسلامی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی کارخانجات، انجمن مدیران صنعتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، کانون بازنشستگان، جامعه اسلامی کارگران استان تشکیل شده بود.
شایان ذکر است، در پایان این نشست نماینده هر یک از نهاد‌ها و ارگان‌های عضو ستاد به تشریح برنامه‌ها و پیشنهادات خود در راستای گرامیداشت هفته کارگر پرداختند و مقرر شد جمع‌بندی چگونگی اجرای برنامه‌ها در کمیته‌های تخصصی بررسی و جلسه پنجم ستاد که در خانه صنعت و معدن برگزار خواهد شد، صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز