خبرگزاری کار ایران

واحد اعتباری شیخ حسن، در شهرستان تبریز توسعه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۳

ارتقا فعالیت واحد‌های اعتباری و تکریم ارباب رجوع در حوزه کاری تعاون روستایی از جمله اهداف توسعه این واحد اعتباری به شمار می‌آید.

ایلنا: مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی گفت: هدف اصلی از احداثساختمان جدید و توسعه فعالیت واحد اعتباری شیخ حسن، ارتقا فعالیت واحد‌های اعتباری و تکریم ارباب رجوع در حوزه کاری تعاون روستایی در سطح استان است.
به گزارش خبرنگار ایلنا عبداله محمد فام در حاشیه مراسم بهره برداری از این واحد اعتباری با حضور بخشدار و جمعی از روسای ادارات، اعضاء شورای اسلامی، دهیاران و اهالی روستاهای شیخ حسن، آخولا، تازه کند و نوجه ده، افزود: ساختمان جدید واحد اعتباری شیخ حسن در دو طبقه و با زیربنای۳۲۰ متر مربع، با صرف اعتباری معادل دو میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت تعاونی روستائی لاهیجان تامین و احداثشده است.
وی گفت: همزمان با بهره برداری از ساختمان این واحد اعتباری، طی مراسمی و با انجام قرعه کشی، ۳۵ نفر از سپرده گذاران این واحد به قید قرعه برنده سفر زیارتی مشهد مقدس شده وبه زیارت آستان حضرت ثامن الحج نایل خواهند آمد.
گفتنی است هدف از تشکیل واحد اعتباری، جلب سپرده‌های روستائیان عضو شبکه‌های روستایی به منظور تامین نیازهای اعتباری سپرده گذاران، مجریان طرح‌های سود آور، رفع نیازهای ضروری روستائیان، توسعه فعالیت‌های مالی در سطح این مناطق و همچنین بانک پذیری و توسعه این فرهنگ در بین ساکنین مناطق روستایی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز