خبرگزاری کار ایران

تبریز قهرمان لیگ وزنه برداری زیر ۲۰ سال آذربایجانشرقی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۳۷

این مسابقات در ۳ رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در مجموع ۲۴ وزن ا در تالار فتح خیبر استادیوم تختی تبریز برگزار شد.

ایلنا: دور پایانی لیگ وزنه برداری زیر ۲۰ سال قهرمانی آذربایجانشرقی گرامیداشت دهه مبارکه فجر با قهرمانی تیم تبریز به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا این مسابقات در ۳ رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و در مجموع ۲۴ وزن ا در تالار فتح خیبر استادیوم تختی تبریز برگزار شد.
در این رقابت‌ها پس از برگزاری ۴ دور رقابت‌ها در شهرستانهای مختلف تیم تبریز با ۱۳۱۵ امتیاز قهرمان شد و تیم میانه با ۱۲۴۲ امتیاز نائب قهرمان شد و تیم مراغه با ۱۲۴۱ امتیاز رد جایگاه سومی ایستاد.
تیمهای مرند و آچاچی میانه نیز چهارم و پنجم شدند.
در دور پایانی رقابت‌ها در تبریز در بخش نونهالان در دسته ۲۸ کیلو عرفان حاجی محمد‌زاده از مراغه، در دسته ۳۲ کیلو عرفان مرادی از مراغه، دسته ۳۶ کیلو رحیم یوسف‌زاده از مراغه، دسته ۴۶ کیلو یوسف عبدلی از مرند، در دسته ۵۲ کیلو علی جوهری از تبریز، در دسته ۶۰ کیلو امیر حسین بخشی از آچاچی و در دسته ۶۰ + ابراهیم عباسی از تبریز قهرمان شدند.
در رده سنی نوجوانان دسته ۵۰ کیلو یاشار آئینه افروز از میانه، در دسته ۵۶ کیلو سعید قره داغی از آچاچی، در دسته ۶۲ کیلو حسین راستان از تبریز، در رسته ۶۹ کیلو محمد طلوعی از آچاچی، در دسته ۷۷ رسا کریم‌زاده از تبریز، در دسته ۸۵ کیلو فرید صالحی از میانه، در دسته ۹۴ کیلو آرمان اشنائیان از مراغه و در دسته ۹۴ + امیر رضایی از تبریز، در دسته ۱۰۵ کیلو محمد فرضی از میانه و در دسته ۱۰۵ + فرزاد زارعان از تبریز به مدال طلا رسیدند.
در رقابتهای بخش جوانان در دسته ۵۶ کیلو علی سبحانی از میانه، در دسته ۶۲ کیلو ابولفضل ملاکی از تبریز، در دسته ۶۹ کیلو میلاد تقی‌زاده از میانه، در دسته ۷۷ کیلو امیر نصرتی از مراغه، در دسته ۸۵ کیلو آرمین خدابنده از میانه و در دسته ۹۴ کیلو امیر حقوقی از تبریز بر سکوی نخست ایستادند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز