خبرگزاری کار ایران

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۰۴۸

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران از برگزاری همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی با مشارکت دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  محمد عزتی در نشست کمیته علمی همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی گفت: این همایش با هدف هم افزایی نهادهای اجرایی با مراکز علمی و دانشگاهی و آسیب شناسی مباحث مرتبط با قانون و شهرسازی در راستای اصلاح و یا تهیه دستورالعمل های جدید برگزار می شود.

وی افزود: این همایش در هفت محور اصلی با موضوعات: حقوق ساختمان،  حقوق مدیریت شهری، حقوق شهرسازی، حقوق دادرسی شهری، حقوق سلامت شهری،  حقوق زمین شهری و حقوق فناوری نوین شهری با مشارکت ۲ کمیسیون شهرسازی-معماری و حقوقی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران و با همکاری دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران خاطر نشان کرد: پژوهشگران و علاقمندان می‌تواند مقالات خود را تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه این همایش ارسال نمایند.

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی،  بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دانشکده حقوق و علوم اجتماعی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز