خبرگزاری کار ایران

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان تبریز:

تشویق و ترغیب جوانان خلاق و کارآفرین جزو وظایف باشگاه پژوهشگران و نخبگان تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۵۶

این باشگاه با هدف شناسایی، جذب و پرورش دانش آموزان و دانشجویان و جوانان مستعد کشور در سیستم دانشگاه آزاداسلامی تشکیل شده است.

ایلنا: رئیس باشگاه پژوهشگران ونخبگان دانشگاه آزاداسلامی تبریزگفت: تشویق وترغیب وپرورش جوانان خلاق وکارآفرین جزو وظایف باشگاه است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمنادی با اشاره به تاریخچه تأسیس باشگاه پژوهشگران ونخبگان واحدتبریز تصریح کرد: اولین باشگاه پژوهشگران جوان درشمالغرب کشور در سال ۷۹ در واحد تبریز تأسیس شده است.
وی افزود: این باشگاه با هدف شناسایی، جذب و پرورش دانش آموزان و دانشجویان و جوانان مستعد کشور در سیستم دانشگاه آزاداسلامی تشکیل شده است.
منادی برگزاری همایش‌ها، مسابقات علمی، کلاس‌ها، کارگاه‌ها و اردوهای آموزشی وپژوهشی را بخشی از وظایف این باشگاه معرفی کرد و گفت: اعزام اعضا به همایش‌های ملی وبین المللی، تدوین وانتشار کتب ونشریات علمی وآموزشی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای باشگاه در رابطه با شناسایی و پرورش پژوهشگران جوان و نخبگان است.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان دانشگاه آزاداسلامی تبریز در ادامه به تسهیلات این باشگاه اشاره کرد وگفت: اعطای کمک هزینه و یا بورس تحصیلی وجوایز وهمچنین تأمین مواد اولیه و وسایل مورد نیاز پژوهشگران از جمله تسهیلات باشگاه به اعضای خود است.
منادی برگزاری کارگاه‌های تخصصی متعدد، انتشار۱۶ جلد کتاب توسط اعضای باشگاه، برگزاری نمایشگاه دست آوردهای اعضا وپرداخت تشویقی به ۱۳ نفر از پژوهشگران برای چاپ مقاله در مجلاتISC و ISI، پرداخت تسهیلات شرکت در همایش‌های معتبر برای ۱۵نفر از اعضا وارائه تسهیلات بن خرید کتاب برای ۱۰ نفر از پژوهشگران را بخشی از فعالیت‌های اخیر این باشگاه اعلام کرد.
شایان ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان و اطلاع از نحوه عضویت می‌توانند به نشانی: www. yrct. ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز