خبرگزاری کار ایران

فراهنگ‌پور شهردار اسبق تبریز:

فاصله تبریز در بسیاری از شاخص‌های توسعه با دیگر شهرهای هم طراز زیاد است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۶۸

برای پر کردن خلاء موجود باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

ایلنا: شهردار اسبق تبریز گفت: برای دستیابی به شهری توسعه یافته و قابل قبول در همه ابعاد مدیریتی، باید برنامه ریزی‌های شهرداری با محوریت و اولویت اصول و برنامه ریزی‌های شهرسازی انجام گیرد.
به گزارش ایلنا سید حسین فراهنگ‌پور در نخستین نشست ادواری شهرداران اسبق و فعلی شهر تبریز افزود: برنامه ریزی‌های محوری و توسعه‌ای تبریز باید مبتنی بر الزامات و شاخص‌های شهرسازی صورت گیرد چراکه بدون توجه به الزامات حوزه شهرسازی امکان موفقیت در توسعه برنامه محور شهری فراهم نخواهد شد.
وی افزود: متأسفانه امروز فاصله شهر تبریز در بسیاری از شاخص‌های توسعه با دیگر شهرهای هم طراز زیاد است و برای پر کردن خلاء موجود باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
شهردار اسبق تبریز در بحش دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی و اجرای طرح‌های تفصیلی قدیم و جدید تبریز طی سال‌های اخیر تصریح کرد: متأسفانه طرح تفصیلی قدیم تبریز که برای اجرا با بازه زمانی ۱۲ ساله تدوین شده بود بسیار با تأخیر و دیر‌تر و طولانی‌تر از زمان ممکن اجرا شد با این حال امیدواریم طرح تفصیلی فعلی با موفقیت اجرا شود.
فراهنگ‌پور در عین حال افزود: بسیاری از اقدامات و موفقیت‌های مدیریت‌های شهری گذشته تبریز همگی محصول طرح تفصیلی گذشته است.
وی تلاش و برنامه ریزی برای اجرا و نهادینه سازی طرح مکانیزاسیون خدمات شهری و نیز توسعه زیرساخت‌های رفاهی تفریحی و نشاط اجتماعی شهروندان را از دیگر نیازهای مدیریت شهری تبریز دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز