خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری را از طریق مجلس پی گیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۳

بنا بر اعلام شهردار تبریز، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری چیزی حدود ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه و بودجه مضاعف به شهرداری تحمیل می‌کند. / متأسفانه و علی رغم تصویب و پی گیری چندین باره شورای شهر و ارسال مصوبه به فرمانداری، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری توسط فرمانداری رد شده است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از پی گیری موضوع تبدیل وضعیت استخدامی کارگران و کارکنان قراردادی شهرداری تبریز از طریق نمایندگان مجلس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اصغر عابدزاده در نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورا و شهردار تبریز خاطرنشان کرد: متأسفانه و علی رغم تصویب و پی گیری چندین باره شورای شهر و ارسال مصوبه به فرمانداری، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری توسط فرمانداری رد شده و لازم است این موضوع از طریق مجلس و نهادهای بالادستی مورد پی گیری و تعیین تکلیف شود.
وی افزود: البته بنا بر اعلام شهردار تبریز، موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری چیزی حدود ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه و بودجه مضاعف به شهرداری تحمیل می‌کند که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گرفته و در لایحه بودجه سال آینده شهرداری و از طریق منابع دیگر تأمین و لحاظ شود.
عابدزاده در عین حال ضمن تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش دولت به شهرداری‌ها در تخصیص اعتبارات ملی، ابراز امیدواری کرد این موضوع مهم از طریق نمایندگان مجلس و در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۳ که محل بررسی و چکش کاری بودجه به شمار می‌رود به سرانجام مطلوب و مورد انتظار برسد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز