خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی منطقه ۳ دانشگاه‌های کشور:

دلیل ناتمام ماندن پروژه‌ها کمبود تخصیص اعتبار‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۸۹

دومین همایش مسئولین طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در دانشگاه تبریز برگزار شد.

ایلنا: دبیر شورای هماهنگی منطقه ۳ دانشگاه‌های کشور گفت: دلیل ناتمام ماندن پروژه‌ها کمبود تخصیص اعتبار‌ها است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جمشید اسماعیلی که در دومین همایش مسئولین طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت افزود: عدم تطبیق اعتبارات پیش بینی شده در ساخت پروژه‌ها با اعتبارات اختصاص داده شده به پروژه‌ها و همچنین عدم تطبیق میزان اعتبارات تخصیصی با مدت زمان پروژه‌ها و تغییر قیمت‌های مصالح از دیگر دلایل ناتمام ماندن پروژه‌ها در دانشگاه‌ها است.
وی بر اهمیت تشکیل جلسات مستمر جهت بررسی مشکلات دانشگاه‌ها و انتقال تجارب برای حل آن‌ها تأکید کرد و گفت: دبیرخانه طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور سعی دارد با انتقال مشکلات جهت بررسی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به اداره مناسب پروژه‌ها و مدیریت آن در این منطقه کمک نماید.
جمشید اسماعیلی، شناخت آیین نامه‌ها و بخش نامه‌ها جهت کنترل مناسب پروژه‌ها و اعمال نظریه‌های فنی توسط افراد فنی را از دیگر مزایای برگزاری چنین نشست‌هایی دانست.
فتح العلومی، کار‌شناس طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست، پتانسیل دانشگاه‌های منطقه ۳ را از نظر نیروی انسانی و فنی، بسیار خوب عنوان کرد و گفت: از ویژگی‌های اینگونه نشست‌ها، بررسی مشکلات موجود، ارایه راهکارهای عملی و پیدا کردن راه‌های مناسب و به کار گرفتن آن است.
وی افزود: متاسفانه ما با تعداد زیادی از پروژه‌های نا‌تمام روبرو هستیم که امید می‌رود با پتانسیل‌های خوبی که از تک تک دانشگاه‌های منطقه ۳ سراغ دارم و ارایه نقطه نظرات و پیشنهادات کارآمد از طرف دانشگاه‌ها، از میزان مشکلات پروژه‌ها کاسته شود.
در بخش دیگری از این نشست، نمایندگان دانشگاه‌های شرکت کننده ضمن ارایه گزارشی از دانشگاه مربوطه، به طرح مشکلات و ارایه نقطه نظرات خود پرداختند.
یادآور می‌شود: دومین همایش مسئولین طرح‌های عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور با موضوع بررسی مشکلات و موانع پروژه‌های عمرانی با حضور نمایندگان دانشگاه‌های تبریز، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان، هنر اسلامی، بناب، مراغه، محقق اردبیلی، ارومیه، صنعتی ارومیه، زنجان و تحصیلات تکمیلی زنجان به مدت یک روز در دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز