خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

پیست اسکی سهند برای فصل ورزش‌های زمستانی آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۵۵

طی صورتجلسه‌ای با فدراسیون اسکی کشور مقرر شد کار‌شناسان فدراسیون قبل از شروع فصل بارش برف در پیست اسکی سند تبریز حضور یابند و مشکلات و کاستی‌ها را بررسی و پیست را برای آغاز استفاده اسکی بازان تایید کنند.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: پیست اسکی سهند برای فصل ورزش‌های زمستانی آماده می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان با اشاره به دیدار رییس فدراسیون اسکی کشور از آذربایجان شرقی گفت: طی صورتجلسه‌ای با فدراسیون اسکی کشور مقرر شد کار‌شناسان فدراسیون قبل از شروع فصل بارش برف در پیست اسکی سند تبریز حضور یابند و مشکلات و کاستی‌ها را بررسی و پیست را برای آغاز استفاده اسکی بازان تایید کنند.
وی تأکید کرد: قبل از شروع فصل ورزش‌های زمستانی و اسکی در آذربایجان‌شرقی، پیست اسکی سهند تبریز در اختیار علاقمندان این رشته قرار خواهد گرفت.
اسبقیان خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین در خصوص ایجاد زیرساخت‌های دیگر و پیست‌های دیکر در استان و برگزاری اردوهای تیم ملی و ایجاد مرکز استعدادیابی شمال‌غرب کشور بحثو بررسی شد.
وی اسکی استان را یکی از مستعد‌ترین رشته‌های وزرشی در کشور دانست و گفت: اسکی آذربایجان‌شرقی از دیرباز یکی از پیشروهای این رشته در کشور بوده و به لحاظ زیرساخت‌های مناسب و کوهستانی بودن منطقه و وجود پیست‌های سهند تبریز و پیام مرند توانایی تبدیل شدن به مراکز استعدادیابی در کشور و منطقه را داراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز