خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی:

درصد بالایی از تصادفات در هنگام تاریکی هوا اتفاق می‌افتد

کد خبر : ۱۲۱۲۵۹

رانندگان در حین رانندگی در شب اگر احساس خستگی و خواب آلودگی کردند، به جد از ادامه رانندگی منصرف شده و استراحت کنند و همچنین از خیره شدن به نور بالای اتومبیل‌هایی که از روبرو می‌آیند پرهیز کرده و خط حاشیه سمت راست و یا خط سفید وسط جاده را نگاه کنند.

ایلنا: رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی گفت: رانندگان همواره پس از تاریک شدن هوا بایستی از سالم بودن چراغ‌های جلو، راهنما و ترمز اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایلنا، ناصر میکائیلی از رانندگان خواست که در حین رانندگی در شب اگر احساس خستگی و خواب آلودگی کردند، به جد از ادامه رانندگی منصرف شده و استراحت کنند و همچنین از خیره شدن به نور بالای اتومبیل‌هایی که از روبرو می‌آیند پرهیز کرده و خط حاشیه سمت راست و یا خط سفید وسط جاده را نگاه کنند.
وی افزود: رانندگان همواره پس از تاریک شدن هوا بایستی از سالم بودن چراغ‌های جلو، راهنما و ترمز اطمینان حاصل کنند و در هنگام تغییر خط و گردش‌ها از چراغ‌های راهنما استفاده نمایند.
میکائیلی تاکید کرد: در هنگام شب عابرانی که لباس تیره پوشیده‌اند، بخصوص در محلهایی که نور کافی نیست قابل رویت نیستند، لذا بایستی احتیاط کامل را انجام دهند.
وی در پایان همشهریان را بر رعایت نکات ایمنی دعوت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را از آنان خواستار شدند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز