خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

وحدت و همدلی مسوولان رمز توسعه شهر و استان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۱

عوارض و درآمد شهرداری از تک تک افراد شهر تامین می‌شود و ما حق نداریم از این منابع در موارد غیرضروری استفاده کنیم چرا که مردم ضرورت‌ها را بهتر از هر کس دیگری تشخیص می‌دهند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم وحدت و همکاری میان مسوولان شهر و استانی، این امر را رمز موفقیت و توسعه شهر و استان ارزیابی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل جبارزاده در مراسم معارفه شهردار جدید تبریز گفت: وحدت و همدلی رمز و کلید موفقیت استان است و امیدوارم اعضای شورای شهر و شهردار نیز با وحدت و همدلی زمینه موفقیت‌های بیشتر تبریز را فراهم کنند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم و شهر تنها موضوعی است که در یاد‌ها و خاطره‌ها می‌ماند و مسوولان باید خود را متعهد به خدمت خاضعانه و صادقانه بدانند.
وی با تأکید مجدد بر وحدت و همدلی میان اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در پی گیری امور و تصمیمات شورایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی نگرانی‌ها مرتفع شده و از این پس مدیران شهری با تکیه بر اصل وحدت و همدلی باید در راستای عمران و آبادانی شهر حرکت کنند.
جبارزاده با تأکید بر اینکه درآمدهای شهرداری باید در مسیر توسعه شهر هزینه شوند افزود: عوارض و درآمد شهرداری از تک تک افراد شهر تامین می‌شود و ما حق نداریم از این منابع در موارد غیرضروری استفاده کنیم چرا که مردم ضرورت‌ها را بهتر از هر کس دیگری تشخیص می‌دهند.
لازم به ذکر است صبح امروز صادق نجفی به عنوان شهردار تبریز معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز