خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون بدمینتون کشور:

سال ۲۰۱۵ رقابت‌های بدمینتون بین المللی جام فجر را در تبریز برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۵۲

زیر ساختهای مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها حتی در بهمن امسال وجود داشت ولی فدراسیون بدمینتون آسیا با برگزاری در تهران موافقت کرد و رایزنی‌هایی لازم را برای برگزاری این رقابت‌ها در تبریزآغاز خواهیم کرد.

ایلنا: رییس فدراسیون بدمینتون کشور گفت: سال ۲۰۱۵(بهمن سال ۹۳) رقابتهای بدمینتون بین المللی جام فجر را در تبریز برگزار می‌کنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمد رضا پوریا که در مجمع انتخابات هیات بدمینتون آذربایجانشرقی سخن می‌گفت افزود: زیر ساختهای مناسب برای برگزاری این رقابت‌ها حتی در بهمن امسال وجود داشت ولی فدراسیون بدمینتون آسیا با برگزاری در تهران موافقت کرد و رایزنی‌هایی لازم را برای برگزاری این رقابت‌ها در تبریزآغاز خواهیم کرد.
وی افزود: بدمینتون آذربایجانشرقی یکی از استانهای پیشتاز استعدادیابی در کشور بوده و با وجود امکانات سخت افزاری مناسب به یکی از پیشتازان توسعه بدمینتون در کشور تبدیل شده است.
پوریا خاطرنشان کرد: بدمینتون در ایران اسلامی با سرلوحه قرار دادن توسعه این رشته در بخش همگانی و وارد کردن این رشته در خانواده‌ها توانسته به جایگاه مناسبی در ورزش قهرمانی دست یابد و برای قهرمان پروری گامهای مناسبی برداشته شده است.
وی افزود: بخش بانوان آذربایجانشرقی در قهرمان پروری از آقایان روند رو به رشد بهتری دارد و نوجوانان آذربایجانشرقی در کشوری مدال آوری خود را اغاز کرده‌اند.
رییس فدراسیون بدمینتون کشور تصریح کرد: آذربایجانشرقی تنها استان در کشور است که سالن اختصاصی را با کمک بخش خصوصی احداثکرده و در سال ۹۲ با افتتاح ۳ سالن اختصاصی در کشور تعداد سالن‌ها را به ۱۸ سالن افزایش خواهیم داد.
پوریا در خصوص بدمینتون کشور گفت: رویداد مهم پیش روی فدراسیون اعزام تیم به رقابتهای ۵ هزار دلاری بین المللی ترکیه است و سپس تیم و فدراسیون آماده حضور و برگزاری رقابتهای بین المللی ۱۵ هزار دلاری فجر با حضور بیش از ۳۰ تیم خواهد بود.
مجمع انتخابات هیات بدمینتون آذربایجانشرقی به ریاست محمد رضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون کشور و نائب رییسی سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و دبیر فدراسیون بدمینتون با حضور ۱۹ نفر از اعضاء برگزار شد و محمد رضا زنوزی مطلق به مدت ۴ سال دیگر به سمت ریس هیات بدمینتون آذربایجانشرقی انتخاب شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز