خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو کشور:

فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو آماده عرضه در بخش بین المللی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۶

برنامه ریزی اصل نهادینه شده فدراسیون قرار گرفته و همواره برای خروجی مناسب برای این فدراسیون در تمامی بخش‌ها ساختارهای فدراسیون اصلاح شده و بخشهای چارتی و سخت افزاری و نرم افزاری تغییرات گسترده‌ای ایجاد شده است.

ایلنا: سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو کشور گفت: فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو ایران آماده عرضه در بخش بین المللی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا ابوالفضل حیدریان در مجمع انتخابات هیات هنرهای رزمی و کونگ فو آذربایجانشرقی افزود: برنامه ریزی اصل نهادینه شده فدراسیون قرار گرفته و همواره برای خروجی مناسب برای این فدراسیون در تمامی بخش‌ها ساختارهای فدراسیون اصلاح شده و بخشهای چارتی و سخت افزاری و نرم افزاری تغییرات گسترده‌ای ایجاد شده است.
سرپرست فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو کشور در ادامه بیان کرد: در مرحله اول آیین نامه‌های داوری، مربیگری، مسابقات، آزمون‌ها توسط شورای فنی قوی و از خانواده کونگ فو تدوین شده است.
ابوالفضل حیدریان در خصوص ورود این فدراسیون به بین فدراسیون‌ها بین المللی و جهانی گفت: فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ فو کشور به طور جدی پیگیر این موضوع بوده و شرایط را برای بین المللی کردن کونگ فو خصوصا کونگ فو ایرانی هموار شده است و استایل‌های مربوطه به ۳ ارگان بین المللی ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: با ورود کونگ فو به بخش بین المللی و ثبت جهانی آن دیگر این فدراسیون حیات خلوت برخی فدراسیون‌ها در زمینه جذب قهرمانان نخواهیم بود و قهرمانان فدراسیون کونگ فو دیگر در رقابتهای بین المللی، جهانی و آسیایی با نام این فدراسیون به زودی شرکت خواهند کرد.
حیدریان در خصوص هیات هنرهای رزمی و کونگ فو آذربایجانشرقی گفت: هیات هنرهای رزمی و کونگ فو آذربایجانشرقی یکی از فعال‌ترین هیاتهای کشور بوده و شرایط را پس از بار‌ها برای برگزاری مجمع مهیا شده و امروز کونگ فو ارذبایجانشرقی رییس اجرایی خود را شناخت و از این پس بایستی برای تعالی کونگ فو استان و کشور تلاش کرد.
وی افزود: هیاتهای ورزشی در سراسر کشور پشتوانه مهمی برای فدراسیون به شمار می‌روند هیاتهای قوی، فدراسیون قوی و در ‌‌نهایت ورزش قهرمانی قدرتمند در کشور را به دنبال دارد.
مجمع انتخابات هبات هنرهای رزمی و کونگ فو آذربایجانشرقی با حضور ۱۹ نفر از اعضاء مجمع برگزار شد و یوسف هدایی سرپرست هیات با کسب ۱۵ رای از ۱۹ رای به مدت ۴ سال به سمت رییس هبات هنرهای رزمی و کونگ فو آذربایجانشرقی منصوب شد.
برای پست ریاست هبات هنرهای رزمی و کونگ فو آذربایجانشرقی ۲ کاندیدا ثبت نام کرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز