خبرگزاری کار ایران

«بیر ایچیم عشق» در شبکه سهند آذربایجان شرقی

کد خبر : ۱۱۸۱۷۵

«بیر ایچیم عشق» عنوان برنامه‌ای است که به مناسبت ایام محرم در شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان در حال تهیه و تولید است.

ایلنا: «بیر ایچیم عشق» در شبکه استانی سهند «صدا وسیمای مرکز آذربایجان شرقی» در حال تولید و تدوین است.
به گزارش ایلنا این برنامه به تهیه کنندگی سعید رضا‌نژاد در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای ایام محرم تدارک دیده شده است.
این برنامه با قالب ترکیبی در مسجد جامع حاج صفر علی یکی از مساجد قدیمی بازار تبریز، ضبط می‌شود و موضوع آن احیای عزاداری‌های سنتی و معرفت بخشی به عزاداران عاشورایی است.
در برنامه «بیر ایچیم عشق» که از اول محرم پخش می‌شود هر روز یک بحثکار‌شناسی توسط یکی از علما یا اساتید دانشگاه و یک نفر از مداحان و پیرغلامان قدیمی تبریز در جمع هیات‌های حسینی تبریز تهیه و پخش می‌شود.
«کوی عشق» یکی از آیتم‌های مهم برنامه «بیر ایچیم عشق» است که در یکی از هیات‌های تبریز و حومه تصویر برداری می‌شود و با مداحان آن هیات بحثو گفتگو می‌شود.
پخش صداهای ماندگار، پخش تصاویر و مداحی‌های مداحان قدیمی که در حال حاضر در قید حیات نیستند، نوا، پخش نوحه‌های روز به شیوه‌های قدیمی و سنتی از دیگر آیتم‌های این برنامه است.
کارگردانی هنری این برنامه را قربانعلی طاهر فر و کارگردانی تلویزیونی آن را محمود قاسم‌زاده برعهده دارد.
علیرضا محمودی مدیر تولید و برنامه ریزی، حمید نیکمندان، یعقوب فعال و بابک نوروزی تصویر برداران، محمد احسانی دستیار تهیه، وحید کوهی تدوینگر وحاج مهدی خادم آذریان اجرای برنامه را برعهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز