خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز:

مردم تبریز در انتظار کارهای بزرگ باشند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۲

شورای چهارم با هماهنگی و دست در دست نهادن افراد در پیشبرد امورات شهری دارای انرژی وپتانسیل مناسبی است و از دیگر سو شهردار منتخب هرچند در شهرداری تجربه‌ای نداشته است اما با توجه به توان مدیریتی بالایی که از وی سراغ داریم حتما به نفع شهر و شهروندان کارهای بزرگی را رقم خواهند زد.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تبریز گفت: پتانسیل‌های شورا توام با توان مدیریتی شهردار منتخب تبریز انتظارات شهروندان برآورده خواهد کرد.
به گزارش ایلنا احتشام حاجی‌پور با اشاره به انتظارات مردم در مورد کارهای عمرانی و شهری درشان نام تبریز افزود: به نوبه خودم شورای ۲۱ نفره را با وجود تعداد زیاد افراد نسبت به دوره‌های گذشته از مزیت برخورداری از پتانسیل‌های بسیار بالایی می‌دانم که با تعامل مدیریت شهری بهتر از هر دوره دیگری انجام وظیفه خواهند کرد و مردم در انتظار اتفاقات و کارهای بزرگی در شهر تبریز باشند.
وی افزود: از طرفی شورای چهارم با هماهنگی و دست در دست نهادن افراد در پیشبرد امورات شهری دارای انرژی وپتانسیل مناسبی است و از دیگر سو شهردار منتخب هرچند در شهرداری تجربه‌ای نداشته است اما با توجه به توان مدیریتی بالایی که از وی سراغ داریم حتما به نفع شهر و شهروندان کارهای بزرگی را رقم خواهند زد.
حاجی‌پور ادامه داد: پتانسیل‌های شورا توام با توان مدیریتی شهردار منتخب انتظارات شهروندان را ان شاالله برآورده خواهد کرد.
وی همچنین در مورد دوره چند ماه سرپرست شهرداری گفت: دوره سرپرستی دوره گذر است انتظار بلندبالایی نمی‌شود از آن انتظار داشت اما با این وجود انتظارات کوتاه مدت در این بین حاصل شد و کارهای را که در این دوره آقای اکبری زحمت آن را کشیدند قابل تقدیر و قدر‌شناسی است.
وی درباره ارزیابی دوره سرپرستی عنوان کرد: از فعالیتهای این دوره نمی‌توان گله‌مند بود و باید از نحوه مدیریت ایشان در این دوره سپاس گذاری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز