خبرگزاری کار ایران

ساختمان اداری امور مالیاتی شهر جدید سهند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۰

همزمان با احداثساختمان اداری، چارت سازمانی امور مالیاتی این شهر هم مورد تصویب و ابلاغ قرار گرفت و آماده ارائه خدمات به مردم سهند شد.

ایلنا: طی مراسمی با بهره برداری از ساختمان تازه تاسیس امور مالیاتی شهر جدید سهند، کارهای مالیاتی مردم در این شهر آغاز و این اداره رسما شروع به کار کرد.
یارمند معاون توسعه مدیریت و منابع سازمانی امور مالیاتی کشور در مراسم افتتاح این ساختمان گفت: این ساختمان اداری در زمینی به مساحت یک هزار و ۴۰۷ متر مربع و زیر بناء ۴۲۵ متر مربع با هزینه‌ای افزون بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و در مدت کمتر از ۴ ماه احداثشده است.
رسولی مدیر کل امور مالیاتی استان هم با اشاره به افزایش جمعیت در شهر ستان اسکو بر لزوم افزایش امکانات اداری به خصوص امور مالیاتی در شهر جدید سهند تاکید کرد و گفت: در این راستا همزمان با احداثساختمان اداری، چارت سازمانی آن هم مورد تصویب و ابلاغ قرار گرفته است و این اداره آماده ارائه خدمات به مردم سهند شد.
فرماندار شهرستان اسکو نیز با اشاره به ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد مسکونی مهر در شهر جدید سهند بر لزوم کمک و یاری مسئولین استانی جهت افزایش خدمات به اهالی این شهر جدید تاکید کرد و افزود: شهرستان اسکو تنها شهرستان در سطح استان است که در بعد مسکن مهر به کل استان خدمات داده و از این لحاظ تلاش مضاعف از خود نشان داده که نیازمند کمک و مساعدت مسئولین استانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز