خبرگزاری کار ایران

اختتامیه دومین مرحله طرح استعدادیابی بدمینتون آذربایجان‌شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۲۱

بدمینتون یکی از رشته‌های فعال در این استان است.

ایلنا: همایش اختتامیه ۷۰۰ نفری دومین مرحله طرح استعدادیابی بدمینتون آذربایجانشرقی با حضور محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا معاون امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این همایش گفت: بدمینتون یکی از رشته‌های فعال در این استان است.
اکبر فرج اللهی اظهار داشت: یکی دو سال پیش این رشته از نظر سخت افزاری با مشکل جدی روبرو بود اما با حمایت‌های هیات بدمینتون، هم اکنون دو سالن اختصاصی دارد و این رشته گامهای مناسبی برای استعدادیابی در سطح استان و تبریز برداشته است و در طول چند سال آینده تا شاهد شکوفایی استعدادهای موجود در استان و کشور خواهیم بود.
فرج اللهی گفت: بدمینتون یک رشته پارکی است و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا این رشته مفرح را در پارک‌ها ترویج دهیم.
وی با برشمردن اهداف ترسیم شده برای این هیات در سند توسعه پنج ساله ورزش استان افزود: بکارگیری مربیان مجرب داخلی و خارجی به منظور ارتقاء سطح این رشته، برگزاری مسابقات بین المللی برای فراملی کردن بدمینتون و جلب نظر فدراسیون و توجه به بخش بانوان از جمله اهداف پیش روی این هیات خواهد بود.
رییس هیات بدمینتون شهرستان تبریز نیز در این همایش اظهار داشت: با توجه به امکانات و ظرفیت‌های موجود در تبریز و همچنین قرار گرفتن آن در مسیر تردد بدمینتون بازان اروپایی، برگزاری رقابت‌های بین المللی با حضور چهره‌های شاخص این رشته در تبریز اقتصادی‌تر خواهد بود.
غلامرضا مددیان گفت: اهداف و برنامه‌های مختلفی برای رشد و ارتقاء این رشته در استان داریم و همکاری و حمایت فدراسیون، مسیر ما را در رسیدن به این اهداف کوتاه‌تر خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای همسایه به منظور ارتقاء بدمینتون استان از سایر خواسته‌های هیات از فدراسیون است که امید می‌رود در این زمینه شاهد همکاری فدراسیون با هیات باشیم.
مددیان خاطرنشان کرد: بدمینتون تبریز و آذربایجان شرقی زمانی به دلیل نداشتن سالن اختصاصی دچار افت شد اما خوشبختانه با ایجاد دو سالن از سوی هیات، شاهد رشد این رشته در زمان بندی مشخص خواهیم بود و به یکی از قطب‌های بر‌تر در این رشته تبدیل خواهیم شد.
در پایان این همایش گواهی پایان دوره آموزش شرکت کنندگان اهداء شد.
مرداد ماه سال ۹۲ اولین مرحله همایش اختتامیه ۷۰۰ نفری طرح استعدادیابی بدمینتون آذربایجانشرقی در تبریز برگزار شده بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز