خبرگزاری کار ایران

دعوت از 5 جودوکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی جوانان

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۶

جعفر پهلوانی، کامران رستمی، سعید معلومات، امید تزتک و پوریا دادخواه، جودوکاران جوان خراسان رضوی به همراه 16 ورزشکار از استانهای آذربایجان شرقی، تهران، قزوین، لرستان، مازندران، گیلان و همدان تا 15 شهریور ماه در این اردو حضور خواهند داشت.

ایلنا: سرمربی تیم ملی جودو جوانان گفت: جعفر پهلوانی، کامران رستمی، سعید معلومات، امید تزتک و پوریا دادخواه، جودوکاران جوان استان به تیم ملی جودو جوانان دعوت شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی معلومات اظهار داشت: اردوی تیم ملی جودو جوانان کشور به منظور کسب آمادگی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و جهان از ۵ شهریور ماه در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز خواهد شد.

وی افزود: جعفر پهلوانی، کامران رستمی، سعید معلومات، امید تزتک و پوریا دادخواه، جودوکاران جوان خراسان رضوی به همراه ۱۶ ورزشکار از استانهای آذربایجان شرقی، تهران، قزوین، لرستان، مازندران، گیلان و همدان تا ۱۵ شهریور ماه در این اردو حضور خواهند داشت.

مربی تیم ملی جودو جوانان با اشاره به اینکه تعدادی از جودوکاران خراسانی حاضر در این اردو مشغول به خدمت مقدس سربازی هستند، عنوان کرد: در هر مرحله از اردوهای آمادگی، از سوی فدراسیون درخواست مأموریت ورزشی این جودوکاران به یگانهای مربوطه ارسال می‌شود.

وی به افت برخی جودوکاران استان به دلیل عدم امکان حضور در تمرینات تیم ملی اشاره و خاطرنشان کرد: جودوکاران سرباز همچون امید تزتک و جعفر پهلوانی که جزو بهترین نفرات آماده تیم ملی محسوب می‌شوند، به دلیل عدم موافقت یگان‌های خدمتیشان برای حضور در تمرینات، از دیگر جودوکاران تیم باز خواهند ماند که با رفع این مشکل می‌توانیم شاهد حضورشان در رقابتهای جهانی آبان ماه در اسلوونی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز