خبرگزاری کار ایران

نامه انجمن صنفی کارگران نیروگاه تبریز به وزیر نیرو:

تخلیه انبار و کاهش تولید، نتیجه خصوصی‌سازی نیروگاه تبریز است

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۱

چكیده:‌ «وزارتخانه را در حالی تحویل می‌گیرید که تعدادی از نیروگاه‌ها از جمله نیروگاه تبریز برخلاف اصل ۴۴ قانون اساسی و آیین نامه واگذاری شرکت‌های دولتی جهت رد دیون واگذار شده‌اند.»

انجمن صنفی کارگران نیروگاه حرارتی تبریز در نامه‌ای به «حمید چیت چیان» وزیر نیرو، واگذاری نیروگاه تبریز را برخلاف اصل ۴۴ قانون اساسی دانسته که به خالی شدن انبار این شرکت و کاهش تولید منجر شده است.

به گزارش ایلنا، در متن این نامه خطاب به وزیر نیرو آمده است: وزارتخانه را در حالی تحویل می‌گیرید که تعدادی از نیروگاه‌ها از جمله نیروگاه تبریز برخلاف اصل ۴۴ قانون اساسی و آیین نامه واگذاری شرکت‌های دولتی جهت رد دیون واگذار شده‌اند.

این تشکل صنفی کارگری در ادامه به خودداری غیر قانونی نماینده وزیر نیرو در امر خصوصی سازی، از ابلاغ و اجرای آیین نامه طبقه بندی مشاغل شرکت‌های تولیدی اشاره کرده است که مطابق قوانین وزارت نیرو باید طی ۱۰ سال مورد بازنگری قرار بگیرند.

انجمن صنفی کارگران نیروگاه حرارتی تبریز در پایان به وضعیت ۲۵۰ کارگری که قراردادشان به صورت ۲۹ روزه است و حدود ۱۰۰ نفر نیروی شرکتی که حتی در پست‌های تخصصی با ماهیت دایمی کار می‌کنند اشاره کرده است که علی رغم پیگیری از شرکت توانیر، تبدیل وضعیت نمی‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز