خبرگزاری کار ایران

برای دستمزد و شرایط کاری بهتر:

كارگران هیوندای امروز اعتصاب می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۸۲

چكیده: «این اعتصاب در پایان دوره قانونی برای میانجی‌گری که معمولا ۱۰ روز طول می‌کشد، برگزار خواهد شد./ اتحادیه‌های کارگران هیوندای موتور و کیا موتور افزایش ۱۳۰ هزار و ۵۰۰ وونی (برابر با ۱۲۰ دلار) را در پایه حقوق کارکنان این شرکت خواستار هستند.»

کارکنان شرکت خودروسازی هیوندای موتور روز چهارشنبه برای دریافت دستمزدهای بالا‌تر و شرایط کاری بهتر اعتصاب می‌کنند.

بر اساس گزارش دریافتی ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اتحادیه‌های کارگران در هیوندای موتور و کیا موتور (شرکت وابسته به هیوندای) درخواست مدیران این شرکت‌ها را نادیده گرفتند و برگزاری اعتصاب را خواستار شدند.
این اعتصاب در پایان دوره قانونی برای میانجی‌گری که معمولا ۱۰ روز طول می‌کشد، برگزار خواهد شد.
اتحادیه‌های کارگران هیوندای موتور و کیا موتور افزایش ۱۳۰ هزار و ۵۰۰ وونی (برابر با ۱۲۰ دلار) را در پایه حقوق کارکنان این شرکت خواستار هستند.
اتحادیه کارگران هیوندای در ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر ۲۸ اعتصاب برگزار کرد که به کاهش تولیدات این شرکت منجر شد. تولیدات خودرو در این شرکت بیش از ۸۲ هزار دستگاه کاهش یافت که ارزش کلی آن به یک تریلیون و ۷۰۰ میلیارد وون (یک و نیم میلیارد دلار) می‌رسد.
شرکت کیا نیز سال ۲۰۱۲ حدود یک تریلیون و سی میلیارد وون ضرر داد.

 سود خالص شرکت هیوندای در سه ماهه دوم امسال نسبت به سال گذشته یک درصد کاهش یافت و به دو تریلیون و ۵۲۰ میلیارد وون رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز