خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر طبس خبر داد:

تعویق ۷ ماه حقوق کارگران «شرکت سازان راه قم» در طبس

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۶۲

چکیده:«شرکت پیمانکار جاده محور شهر دیهوک به راور، از دی ماه سال گذشته معوقات حقوقی بیش از ۱۰۰ کارگر خود را پرداخت نکرده است».

بیش از ۱۰۰ کارگر شرکت پیمانکاری سازان راه قم در ۷ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند.
«غلام رضا محمدی»، دبیر خانه کارگر شهرستان طبس با اعلام این خبر به ایلنا گفت: شرکت «سازان راه قم» که پیمانکار وسازنده جاده محور شهر «دیهوک» به «راور» در شهرستان طبس است از دی ماه سال گذشته (۹۱) معوقات حقوقی بیش از ۱۰۰کارگر خود را پرداخت نکرده است.
او افزود: به سبب افزایش مشکلات مالی از فروردین ماه سال جاری ادامه فعالیت راه سازی این شرکت موقتا متوقف شده و کارگران آن برای تامین معاش خود ناچار شده‌اند تا در واحد‌های راه سازی دیگر مشغول به کارشوند.
او تعداد کارگران کنونی این کارگاه را حدود ۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: تعدادی از این کارگران در بخشهای نگهبانی وتعداد دیگر راننده کامیون هستند.
محمدی در ادامه اظهار داشت: به گفته کارگران دلیل مشکل به وجود امده این است که مسئولان شرکت به بهانه فقدان نیروی انسانی کافی از انجام تعهدات خود در قبال اداره راه و شهرسازی عمل نکرده‌اند.
او در این زمبنه اضافه کرد: این درحالی است که اداره راه وشهرسازی یزد به عنوان کارفرمای اصلی اجرای این پروژه راه سازی تاکنون همه صورت وضعیت‌های مالی این شرکت را پرداخت کرده است وحتی مبالغ اضافه تری را پیش از انجام کار به حساب این شرکت واریز کرده است.
محمدی در خاتمه با تاکید بر اینکه باید معوقات حقوقی کارگران شرکت سازان راه قم پرداخت شود افزود: این شرکت می‌تواند برای جبران بخشی از مشکلات مالی خود وهمچنین پرداخت معوقات حقوقی کارگران خود تعدادی از ماشین آلات راه سازی خود را بفروشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز