خبرگزاری کار ایران

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

ربیعی نفوذ ناپذیر است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۵

بهتر است مجلس با در نظر گرفتن اینکه «کابینه پیشنهادی باتجربه و توانمند است» به همه وزراء رای مثبت بدهد تا فرصت و زمان دولت بیخود و بی‌جهت به هدر نرود.

نماینده اسدآباد در مجلس گفت: علی ربیعی را باید یکی از بهترین گزینه‌هایی بدانیم که رییس جمهور می‌توانست برای حضور در وزارت کار و تعاون به مجلس معرفی کند.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: رای مثبت به ربیعی اتفاقی امیدوار کننده خواهد بود. چرا كه او آشنایی و تسلط کافی نسبت به مسایل مربوط به کار و کارگری دارد و به همین دلیل «درد آشنا» است.

وی ادامه داد: ربیعی یکی از افراد اصلی راه اندازی دانشگاه کار بود و همین نشانگر این مساله است که به خوبی با نیازهای جامعه آشنا است و ملزومات را به خوبی تشخیص می‌دهد. ایشان همچنین کارنامه قابل دفاعی دارند و در مسئولیتهای مختلف و مهمی کارآمدی‌اش را ثابت کرده است. باید توجه کرد که وزیر شدن سمت بسیار مهمی است که نمی‌توان به راحتی این عنوان را در اختیار هر کسی قرار داد.

نعمتی با بیان اینكه ربیعی در طول سالیان زیادی که به عنوان مدیر کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده‌اند، نشان داده‌اند که استقلال عمل و رای دارد و نفوذ ناپذیر است،اظهار داشت: دقیقا نکته همینجاست که وزارت خانه مهمی چون کار به فردی احتیاج دارد که خود را وام دار این و آن نداند و منافع کارگران را به خطر نیاندازد. حضور چنین شخصیتی می‌تواند برای قشر کارگری موثر باشد.

وی در خصوص اظهارات برخی نمایندگان اصولگرا در مورد كابینه دولت تدبیر و امید گفت: مبنای ما فرمایشات مقام معظم رهبری است و آن کس که خود را ولایتمدار می‌داند، نباید بر خلاف انتظار ایشان حرکتی انجام دهد. وقتی رهبر معظم توصیه می‌کنند که قوای مختلف با هم همکاری کنند، دلیلی ندارد که عده‌ای با بهانه‌های واهی با رای منفی به گزینه‌های پیشنهادی حسن روحانی، در‌‌ همان قدم اول علیه دولت کارشکنی کنند.

نعمتی تاكید كرد: امروز به قدری مشکل داریم که باید بحثهای اصلاح طلبی و اصولگرایی را کنار بگذاریم تا بتوانیم بلکه بحرانهای موجود را تمام کنیم. همانطور که در زمان جنگ تحمیلی همه یکدل شدند، باید با این واقعیت که با جنگی اقتصادی روبرو هستیم در کنار هم تلاش کنیم تا بلکه بتوانیم دغدغه‌های موجود را به پایین‌ترین حد ممکن خود برسانیم. پس بهتر است مجلس با در نظر گرفتن اینکه «کابینه پیشنهادی باتجربه و توانمند است» به همه وزراء رای مثبت بدهد تا فرصت و زمان دولت بیخود و بی‌جهت به هدر نرود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز