خبرگزاری کار ایران

داریوش باباییان در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

سینما صحرا در خطر تعطیلی کامل قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۹۲

از عید نوروز تا امروز هیچ فیلم جدیدی را برای اکران به ما نداده‌اند و ما نیز به دلیل آنکه اکران فیلم‌ها سودی برای ما ندارد؛ سینما را تعطیل کرده‌ایم زیرا هم‌اکنون ماهی شش میلیون تومان ضرر می‌دهیم.

ایلنا: داریوش باباییان(تهیه‌کننده و مدیر سینما صحرا) می‌گوید؛ این سینما چند روزی است تعطیل شده و درخطر تعطیلی کامل قرار دارد.
باباییان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه چند ماهی است که به ما فیلم‌های روز و پرفروش را برای اکران نمی‌دهند.
وی ادامه داد: علی‌رغم آنکه شورای صنفی نمایش تایید کرده این فیلم‌ها باید برای اکران به سینما صحرا داده شود و همچنین ارشاد نیز این امر را تایید کرده ولی دفا‌تر پخش از ارائه فیلم به این سالن سینمایی خودداری می‌کنند و این کار بسیار ناراحت کننده است.
باباییان ادامه داد: از عید نوروز تا امروز هیچ فیلم جدیدی را برای اکران به ما نداده‌اند و ما نیز به دلیل آنکه اکران فیلم‌ها سودی برای ما ندارد؛ سینما را تعطیل کرده‌ایم زیرا هم اکنون ماهی شش میلیون تومان ضرر می‌دهیم و دیگر نمی‌توانیم هزینه دستمزد عوامل و یا هزینه‌های آب و برق و گاز را بدهیم.
وی ادامه داد: سینما صحرا با هزار و ۲۰۰ صندلی یکی از بزرگ‌ترین سینماهای خاورمیانه است اما امروز کاملا تعطیل شده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد تعطیلی آن دائمی می‌شود.
باباییان ادامه داد: با ارشاد مذاکره کردیم و به ما اعلام شده از روز دوشنبه ۲۱ مرداد فیلم سینمایی هیس در سالن سینما صحرا اکران می‌شود اگر این کار صورت بگیرد امید به بازگشایی سینما صحرا وجود دارد والا این تعطیلی همچنان ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز