خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی:

اعتبارات دولتی پاسخگوی راه‌اندازی شهرک سلامت نیست

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۳۰

بخش گردشگری باید به بخش خصوصی واگذار شود چرا كه تفكر دولتی در این حوزه پاسخگو نیست و در این رابطه توجه به گردشگری سلامت داخلی به دلیل زائر پذیر بودن مشهد ضروری است.

ایلنا: معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: اعتبارات دولتی پاسخگوی راه اندازی شهرک سلامت نیست و این بخش نیازمند کمک‌های بخش خصوصی است.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد حسن واحدی، در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، اظهار کرد: شهرک سلامت در اراضی زکریا در حال ساخت است و در این راستا اقدامات فیزیکی نیز صورت پذیرفته، اما در این بخش اعتبارات دولتی پاسخگوی راه اندازی شهرک سلامت نیست و نیازمند کمک‌های بخش خصوصی هستیم.

وی عنوان کرد: بخش گردشگری باید به بخش خصوصی واگذار شود چرا که تفکر دولتی در این حوزه پاسخگو نیست و در این رابطه توجه به گردشگری سلامت داخلی به دلیل زائر پذیر بودن مشهد ضروری است.

وی با اشاره به کارگروه گردشگری، بیان کرد: کارگروه گردشگری بیش از گذشته فعال شده و در این راستا باید طرح‌های ویژه گردشگری که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است در این کارگروه به تصویب برسد.

واحدی تصریح کرد: طرح‌های گردشگری بزرگی مانند طرح گردشگری شاندیز، شهر تمدن‌ها و اخلمد در کارگروه گردشگری به تصویب رسیده و متولی این طرح‌ها باید میراث فرهنگی باشد.

معاون عمرانی استانداری خراسان رضوی با انتقاد از به نتیجه نرسیدن طرح‌های گردشگری، اظهار کرد: کمیته فنی به منظور پیگیری طرح‌های گردشگری باید سریعآ تشکیل شود تا مشکلات سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز