خبرگزاری کار ایران

یك فعال كارگری در ایلام هشدار داد:

تعطیلی گسترده واحد‌های تولیدی شهرك صنعتی ششدار

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۴

چکیده: «بسیاری از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیشدار همانند شرکت فجر ایلام، گویا نخ، زرین بافت، کارتن سازی، دیبا نخ، آرام نخ، صابون سازی کویر، فراز شیمی، گونی بافی، نخ ایلام، فراورده‌های گوشتی سالم، حوله قائم، کیک مهنا، معراج نخ، ترشی جات ساجی فر، شرکت شیمیایی رفاه، پروفیل پارس غرب و د‌ه‌ها واحد تولیدی و صنعتی دیگر تعطیل و یا نیمه تعطیل شده و کارگران آنان بیکار شده‌اند.»

دبیر خانه کارگر ایلام از تعطیلی گسترده واحد‌های صنعتی و تولیدی استان در شهرک صنعتی «شیشدار» به سبب افزایش مشکلات مالی، سوء مدیریت، تغییر ساختار و عدم فروش محصولات تولیدی خبر داد.

«علی غیاثی» وضعیت مجموعه صنعتی شیشدار را بحرانی توصیف کرد و به ایلنا گفت: هم اکنون تعداد بسیار زیادی از واحد‌های تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شیشدار  همانند شرکت فجر ایلام، گویا نخ، زرین بافت، کارتن سازی، دیبا نخ، آرام نخ، صابون سازی کویر، فراز شیمی، گونی بافی، نخ ایلام، فراورده‌های گوشتی سالم، حوله قائم، کیک مهنا، معراج نخ، ترشی جات ساجی فر، شرکت شیمیایی رفاه، پروفیل پارس غرب و د‌ه‌ها واحد تولیدی و صنعتی دیگر تعطیل و یا نیمه تعطیل شده و کارگران آنان بیکار شده‌اند.
دبیر خانه كارگر ایلام با بیان اینکه مسئولان به مشکلات واحد‌های  بحرانزده اهمیتی نمی‌دهند، افزود: ادامه این وضعیت موجب ایجاد مشکلاتی برای صاحبان صنایع و کارگران شده است.
غیاثی با ابراز نگرانی از وضعیت به وجود آمده گفت: طبق تحقیقات انجام شده، هم اکنون بیش از ۴۰ درصد از واحد‌های صنعتی استان تعطیل و یا نیمه تعطیل شده‌اند.

دبیر خانه کارگر ایلام در خاتمه سخنان خود با اشاره به معضل بیکاری استان ایلام گفت: طبق آمار رسمی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری استان ایلام بیش از ۲۵ درصد است که به این ترتیب استان ایلام در صدر جدول نرخ بیكاری كشور قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز