خبرگزاری کار ایران

علی مطهری:

زمان مذاکرات اخیر بر سر مسئله فلسطین شک‌برانگیز است

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۳

وب است رییس جمهور اسبق در مراسم تحلیف حضور داشته باشند و نباید این مسائل را با مسائل فتنه مخلوط کنیم.

ایلنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در مورد مسئله فلسطین قطعا مجددا به شکست می‌انجامد چرا که این مذاکرات براساس احقاق حقوق مردم فلسطین نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مطهری در مورد مذاکرات اخیر سازش بین تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی در آمریکا برگزار شده با چه اهدافی است عنوان کرد: زمان این مذاکرات شک برانگیز است، اینکه بلافاصله بعد از اینکه اوضاع سوریه و مصر به هم ریخت این آقایان این مذاکرات جدید سازش را راه‌ انداختند جای شک دارد.

به گفته وی، این عمل نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها و دولت آمریکا در به هم ریختن اوضاع منطقه دخالت دارند و می‌خواهند از این بهم ریختگی به نفع رژیم اسراییل استفاده کنند.

مطهری تصریح کرد: این مذاکرات مانند مذاکرات قبلی شکست می‌خورد چرا که این مذاکرات براساس احقاق حقوق مردم فلسطین نیست.

این نماینده مجلس همچنین درباره بحث‌هایی که بر سر حضور سید محمد خاتمی در مراسم تحلیف پیش آمده است نیز گفت: به نظر من خوب است ایشان به عنوان رییس جمهور اسبق حضور داشته باشند و نباید این مسائل را با مسائل فتنه مخلوط کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز