خبرگزاری کار ایران

علی مطهری در نطق میان دستور خود در مجلس:

رئیس جمهور منتخب به شعارهای خود پایبند باشد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۳۲

گفتمان افراطیون اصولگرا تنها۴ میلیون رای داشت ولی نکته جالب اینکه برای دولت آینده تعیین و تکلیف می‌کنند.

ایلنا: علی مطهری با اشاره به پیروزی اصلاح طلب معتدل در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲؛ اصولگرایان را به آسیب‌شناسی درخصوص گفتمان خود فراخواند و گفت: رئیس جمهور منتخب باید به شعارهای خود در دفاع از حقوق ملت پایبند بوده و براساس آن تکلیف زندانیان سیاسی را روشن سازد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نماینده مردم تهران در مجلس نهم؛ در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس؛ زندانی شدن برخی از افراد به جرم انتقاد از حکومت در زندان را برخلاف سیره امام علی(ع) بیان کرد و گفت: نباید به جرم انتقاد؛ زندانیان بدون هیچ گونه دفاعی از خود در زندان باقی بمانند.
وی با انتقاد از اصولگرایان افراطی گفت: گفتمان افراطیون اصولگرا تنها۴ میلیون رای داشت ولی نکته جالب اینکه برای دولت آینده تعیین و تکلیف می‌کنند.
به گفته وی، اصولگرایان بهتر است به آسیب‌شناسی خود در حوزه ولایتمداری و برداشت خود از حفظ نظام بپردازند تا به جای تعیین و تکلیف آن‌ها برای دولت آینده.
وی همچنین به فتنه اخیر ۲۲ بهمن در قم اشاره کرد و گفت: این یک فرقه مذهبی مستقر در قم است که سال‌ها است فعال است و در این زمینه باید اقدامات لازم صورت گیرد.
از یگر مباحثی که مطهری بیان کرد؛ درخصوص نگاه دولت آینده به وضعیت اقتصادی و حوزه فرهنگی و از بین بردن آثار تخریبی دولت احمدی‌نژاد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز