خبرگزاری کار ایران

معاون اتحادیه میوه و تره بارخبر داد:

کاهش ۵ درصدی قیمت انواع میوه / افزایش ۱۰۰ تومانی سبزیجات

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۳

«در چند روزگذشته قیمت انواع میوه و محصولات جالیزی ۵ درصد کاهش داشته‌ است، از آن جمله می‌توان به هندوانه، خربزه، طالبی، انگور، شلیل، آلو قطره طلا و آلو شابلون اشاره كرد.»

معاون اتحادیه میوه و تره بار گفت: سبزی از کیلویی پانصد و پنجاه تومان به کیلویی شصد و پنجاه تومان رسیده است.

علی امامی معاون اتحادیه میوه و تره بار در گفت‌و‌گوبا خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در چند روزگذشته قیمت انواع میوه و محصولات جالیزی ۵ درصد کاهش داشته‌ است، از آن جمله می‌توان به هندوانه، خربزه، طالبی، انگور، شلیل، آلو قطره طلا و آلو شابلون اشاره كرد.

امامی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی قیمت خیار افزود: قیمت خیار در هفته گذشته هشتصد تومان بوده است و در حال حاضر در میادین میوه و تره بار هفتصد تومان به فروش می‌رسد.

وی همچنین افزایش قیمت گشنیز از کیلویی پانصد تومان به کیلویی ۳ هزار تومان را دلیل افزایش صد تومانی قیمت سبزی قورمه نسبت به هفته گذشته دانست و گفت: سبزی از کیلویی پانصد و پنجاه تومان به کیلویی شصد و پنجاه تومان رسیده است.

معاون اتحادیه میوه و تره بار با اشاره به تفاوت قیمت میادین و سطح شهر گفت: امروز غوره کیلویی ۶۵۰ تومان، عسکری ۱۴۰۰ تومان، لوبیا سبز ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان در میادین تره‌بار عرضه می‌شود.

امامی ادامه داد: کلم سفید کیلویی ۳۰۰ تومان و کلم قرمز کیلویی ۴۰۰ تومان، فلفل ریز سنجابی کیلویی ۲۵۰۰ تومان و فلفل قائم شهرکیلویی ۱۰۰۰ تومان است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز