خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان؛

دوره‌های آموزشی صنایع دستی در خانه صنایع دستی استان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۱۶

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در محل خانه صنایع دستی استان خبر داد.

ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی در محل خانه صنایع دستی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های آموزش ساخت سه تار و تنبور، سنتور، طلا و جواهر، زیورآلات، گلیم بافی، سفال و سرامیک، تذهیب، نقاشی گل مرغ، مجسمه سازی و پیکرتراشی با استخوان، مشبک، معرق، منبت و... برگزار می‌شود.

حمید یزدانی هدف از برگزاری این دوره‌ها را ترویج و احیای صنایع دستی و هنرهای بومی استان، اشتغالزایی، پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج و توسعه مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا عنوان کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این دوره‌ها به خانه صنایع دستی استان به آدرس سمنان، بلوار شریف واقفی، جنب بهزیستی مراجعه و یا با شماره ۳۳۲۹۹۰۱ تماس برقرار کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز