خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح كرد:

مسكن مهر بر توقف قیمت مسكن تإثیر گذار نبود/ افزایش غیر قانونی فروش مسكن مهر

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۴

مسکن مهر که می بایست به کاهش نرخ مسکن کمک می کرد کارساز نبود. هیچ دلیلی نداشت که دولت این همه مسکن مهر که مورد نیاز جامعه هست بسازد اما تاثیری بر قیمت نداشته باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه طرح مسکن مهر جوابگوی تقاضا در این حوزه نشد، این طرح را معضلی جدید برای گرانفروشی در حوزه مسکن خواند و گفت: در حال حاضر مسکن مهر به صورت غیر قانونی به فروش می‌رسد.

کمال علیپور، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌و‌گو با ایلنا، اظهار کرد: مسکن مهر که می‌بایست به کاهش نرخ مسکن کمک می‌کرد کارساز نبود. هیچ دلیلی نداشت که دولت این همه مسکن مهر که مورد نیاز جامعه هست بسازد اما تاثیری بر قیمت نداشته باشد.

نماینده مردم قائم شهر با اشاره به اینکه خود زمین نباید باعث افزایش قیمت مسکن مهر شود، گفت: تحریم‌ها باعث شد که ارزش پول پایین بیاید و این در مصالح ساختمانی تاثیرگذار بود و باعث افزایش قیمت مسکن شد و دولت نیز مصمم شد تا در قالب مسکن مهر به قشر جوان کمک کند.

وی با ارائه لایحه فروش مسکن مهر به مجلس افزود: اگر این لایحه مصوب شود و در بند‌ها و جزء‌های آن بررسی صورت گیرد، به نظر می‌رسد استقبال خوبی در خرید و فروش مسکن صورت می‌گیرد. وقتی که قیمت مسکن مهر متعادل باشد و مردم بینند که می‌توانند انتقال سند داشته باشند، به سراغ سازندگان خصوصی نمی‌روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز