خبرگزاری کار ایران

مدیرمیراث فرهنگی و گردشگری گیلان:

انزلی از قطب های گردشگری دریایی است

asdasd

شهرستان بندر انزلی قطب گردشگری دریایی استان و کشور است و علاوه بر آن در زمینه گردشگری سلامت ظرفیت های خوبی دارد، البته بایستی انواع گردشگری در استان توسعه دهیم.

ایلنا - رشت: هتل آپارتمان ناز خزر با ۴۱۵ متر زیربنا در سه طبقه و در زمینی به وسعت ۷۲۶ متر در خیابان اطبا شهرستان بندرانزلی در پنجمین روز هفته گردشگری با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، فرماندار و جمعی از مسئولان و مردم بندر انزلی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گیلان، هتل آپارتمان ناز خزر دارای ۱۲واحد و ۴۰ تخت می‌باشد که برای ۵ نفر اشتغال ایجاد کرده و برای ساخت این هتل ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در مراسم افتتاحیه این هتل گفت: شهرستان بندر انزلی قطب گردشگری دریایی استان و کشور است و علاوه بر آن در زمینه گردشگری سلامت ظرفیت های خوبی دارد، البته بایستی انواع گردشگری در استان توسعه دهیم.

امید عزیزی از توجه ویژه تعاونی قایقرانان گردشگری به رعایت مسائل زیست محیطی در تالاب و حفاظت از گل نیلوفر آبی تشکر کرد و افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای قایقرانان این منطقه جهت توسعه اکوتوریسم و تالاب گردی تاثیر خوبی داشته است.

وی ضمن تاکید به افزایش دفا‌تر خدمات مسافرتی شهرستان گفت: دفا‌تر خدمات مسافرتی و گردشگری که نقش بازرگانان و تجار را ایفا می‌کنند بایستی برای تمام فصول سال برنامه داشته باشند و گردشگر وارد كند تا واحدهای اقامتی استان همانند دو فصل بهار و تابستان مسافر داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز