خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی آسفالت كاران تهران:

برای تمدید بیمه كارگران ساختمانی از انجمن صنفی استعلام شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۷

چكیده:‌ «از سازمان تامین اجتماعی می خواهیم به منظور احراز شرایط افراد برای برخورداری از بیمه كارگران ساختمانی از انجمن های صنفی شان استعلام كند.»

رئیس انجمن صنفی آسفالت كاران و عایق كاران رطوبتی استان تهران از سازمان تامین اجتماعی خواست تا جهت بازرسی كارگرانی كه اعتبار كارت مهارتشان به پایان رسیده است از انجمن های صنفی كارگران ساختمانی استعلام كند.

« احمد زارعی » در این باره به ایلنا گفت: سازمان تامین اجتماعی وضعیت افراد را بعد از پایان مدت اعتبار كارت مهارتشان بازرسی می كند تا صلاحیت آنان را برای ادامه برخورداری از بیمه كارگران ساختمانی احراز كند.

وی ادامه داد: از سازمان تامین اجتماعی می خواهیم به منظور احراز شرایط افراد برای برخورداری از بیمه كارگران ساختمانی از انجمن های صنفی شان استعلام كند.

این فعال صنفی در پایان از برخی شعب سازمان تامین اجتماعی در شرق و غرب تهران كه برای شناسایی كارگران واقعی با انجمن های صنفی كارگران ساختمانی همكاری نمی كنند انتقاد كرد.

گفتنی است بر اساس قانون بیمه اجتماعی كارگران ساختمانی، کارگران «شاغل» در کارهای ساختمانی كه از سازمان فنی و حرفه ای کارت مهارت اخذ كرده باشند نزد سازمان تأمین اجتماعی بیمه می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز