خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرماندار گیلانغرب خبر داد:

۱۰۰ واحد مسکن مهر در گیلانغرب واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۹

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب از رونداحداث مجتمع ۱۰۰ واحدی فاز ۳ مسکن مهر گیلانغرب بازدید و از واگذاری قریب الوقوع این واحد‌ها به مالکین خبر داد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری گیلانغرب با بیان اینکه کار احداث واحدهای مسکونی مجتمع ۱۰۰ واحدی فاز ۳ مسکن مهر این شهرستان تقریبا به اتمام رسیده، گفت: پس از اتصال تاسیسات آب، برق و گاز این مجتمع به شبکه شهری این واحد‌ها آماده واگذاری به مالکان آن‌ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا از گیلانغرب، جبار فرامرزی در عین حال با انتقاد از روند کند پیشرفت طرح‌های مسکن مهر این شهرستان افزود: عملیات محوطه سازی و دیوارکشی حیاط این مجتمع نیز شروع شده و امیدواریم با رفع مشکل انشعاب تاسیسات آن این واحد‌ها در اسرع وقت واگذار شوند.

فرامرزی گفت: تعداد ۴۵ واحد از این مجتمع به خانوارهای فاقد مسکن تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد و ۵۵ واحد نیز به مشاغل آزاد واگذار می‌شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب تاکید کرد: مجتمع ۱۰۰ واحدی فاز ۳ مسکن مهر گیلانغرب در مساحت ۸۰۰۰ متر زیربنا در ۵ طبقه با هزینه ۳۷۷ میلیارد ریال احداث شده که سهم آورده متقاضیان برای هر واحد ۱۳۸ میلیون ریال و ۲۵۰ میلیون ریال نیز تسهیلات مسکن مهر است.

در فاز اول ۱۲۰ واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده و دو مجتمع فاز ۲ و فرهنگیان نیز در دست اجرا و درحال احداث هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز