خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون تلفیق مجلس

نرخ بیکاری در سیستان و بلوچستان بیش از30 درصد است

کد خبر : ۸۸۲۰۹

برای اولین بار یک ردیف مستقل از اعتبارات ذیل ردیف ریاست جمهوری به مبلغ 150 میلیارد تومان برای توسعه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ بیکاری در سیستان و بلوچستان بالای 30 درصد است و این موضوع هم مورد تایید ضمنی مسئولان استانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ‌حسینعلی شهریاری طی نشستی خبری در زاهدان، اظهار کرد: متاسفانه پروژه‌های عمرانی زیادی تعطیل شده‌ و صنایع هم که توسعه نیافته است پس این نرخ بیکاری دور از انتظار نیست.

وی نرخ بالای بیکاری در سیستان و بلوچستان را به علت وعده‌های عملی نشده‌ دولت دانست و تصریح کرد: قرار بود 40 کارخانه در استان ایجاد شود که نصف کارخانه‌ هم ایجاد نکردیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در مورد تخصیص 150 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه سیستان و بلوچستان نیز گفت: امسال برای اولین بار یک ردیف مستقل از اعتبارات ذیل ردیف ریاست جمهوری به مبلغ 150 میلیارد تومان برای توسعه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است، البته این اعتبار جدای از اعتباراتی است که در بودجه پیش بینی شده است.

وی در مورد وضعیت‌ پروژه‌های عمرانی سیستان‌و‌بلوچستان نیز گفت: وزارت را تعهد داده است تا برای پروژه‌های عمرانی مشکلی رخ ندهد، وضعیت تمام پروژه‌های عمرانی به تامین منابع مالی بستگی دارد که اگر نباشد مشکلات سال گذشته امسال هم تداوم خواهد داشت.

 

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز