خبرگزاری کار ایران

اعضای میز استان ایلام با دکتر محمدرضا عارف دیدار کردند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۸۵

اعضای میز استان ایلام در راستای پیگیری مطالبات مردم استان و رایزنی با چهره‌های تأثیرگذار نظام با محمدرضا عارف؛ نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کردند.

ایلنا: اعضای میز استان ایلام در راستای پیگیری مطالبات مردم استان و رایزنی با چهره‌های تأثیرگذار نظام با محمد رضا عارف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا از ایلام، محمدرضا عارف در این دیدار گفت: مردم ایلام در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن همواره همراهی خود با نظام را نشان داده‌اند ولی تا کنون آنگونه که شایسته است به این استان توجه نشده است.

وی ضمن تشکر از حمایت مردم ایلام از وی در جریان رقابت‌های انتخاباتی تأکید کرد: در جریان سفر به استان ایلام استقبال و حمایت مردم ایلام قابل تحسین بود و جا دارد که از این مردم خونگرم کمال تشکر را داشته باشم.

عارف ادامه داد: استان ایلام با توجه به ظرفیت‌های بالایی که دارد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و بنده به سهم خود از تحقق مطالبات برحق این مردم حمایت می‌کنم.

وی تأکید کرد: استان ایلام دارای نیروهای علمی و سیاسی توانمند و شایسته‌ای است که باید از آن‌ها در سطوح عالی مدیریت استفاده شود.

در ابتدای این دیدار حسن رستم زاد، دبیر میز استان ضمن قدردانی از رفتار درس‌آموز عارف در جریان رقابت‌های انتخاباتی خطاب به وی اظهار کرد: این اقدام شما را به‌عنوان یک سیاست‌مدار اخلاق‌گرا در اذهان جاودانه ساخت و نشان داد که در نزد شما اخلاق بر همه چیز مقدم است.

عضو شورای مرکزی ستاد ملی فجر صادق تأکید کرد: اگر سرمایه‌گذاری در استان تقویت شود، قابلیت‌های موجود در حوزه‌های نفت، گاز و آب و خاک ایلام را در مدار توسعه قرار خواهد داد و انتظار ما از افراد تاثیرگذار این است یاریگر استان در این امر مهم باشند.

این جلسه آقایان محسن چمن آرا، سیدمحمد حائری، علی کرم محمدیان، غلام سلیمانی، علی یاری و داریوش قنبری از اعضای میز استان به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون مشکلات، قابلیت‌ها و مطالبات مردم استان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز