خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «شام با دوستان» به شمس لنگرودی تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۶۱

نمایش‌نامه «شام با دوستان» نوشته دونالد مارگولیز و ترجمه زهره جواهری است که به کارگردانی آیدا کیخایی تا ۲۶ تیرماه روی صحنه خواهد بود.

ایلنا: اجرای شب گذشته نمایش «شام با دوستان» در حضور جمعی از هنرمندان به «شمس لنگرودی» تقدیم شد.
به گزارش ایلنا، این نمایش با بازی نیکی کریمی، امیررضا دلاوری، بهناز جعفری، احمد ساعتچیان هر شب به جز شنبه‌ها، ساعت ۱۸: ۳۰ در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود که تا کنون با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شده است.
نمایش‌نامه «شام با دوستان» نوشته دونالد مارگولیز و ترجمه زهره جواهری است که به کارگردانی آیدا کیخایی تا ۲۶ تیرماه روی صحنه خواهد بود. علاقمندان برای خرید بلیت و دریافت اطلاعات می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhane. ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۰۷۲۵۲۰۹۵ نماس حاصل فرمایند.
تا کنون بسیاری از هنرمندان و سر‌شناسان از جمله فریندخت زاهدی، شهرام ناظری، مهدی مهدوی می‌ا، سیروان خسروی، سیف الله صمدیان، محمد علی سجادی، کامبوزیا پرتوی، رضا گوران، مریم کاظمی، حسام نورانی، حبیب رضایی، پارسا پیروزفر، محمدرضا فروتن، مهدی احمدی، لیلی رشیدی، اسماعیل خلج، ناصح کامکاری، حسن باستانی، دکتر غلامحسین معتمدی، آهو خردمند، حسن فتحی، لیلا زارع، مسعود فروتن، حمید افشار، امید بنکدار، شیرین یزدان بخش، افسانه ماهیان، ستاره اسکندری، محمد رضایی راد، مسعود کرامتی، دکتر مسعود دلخواه، دکتر محمود عزیزی، اصغر همت، علیرضا پوریوسف، روح‌الله حجازی، نسیم ادبی و ابراهیم اثباتی و... به تماشای این نمایش نشسته‌اند.

سایر عوامل عبارتند از: طراح صحنه: منوچهر شجاع/طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد/طراح گریم: سارا اسکندری/طراح پوس‌تر و بروشور: امیر اسمی/مدیر تهیه و تولید و برنامه ریز: محمد قدس/دستیاران کارگردان:‌‌ رها جهانشاهی و محمد قدس/سرپرست صحنه: فواد خراباتی/مدیر تبلیغات و روابط عمومی: آوا فیاض/مشاور رسانه‌ای: نوشین جعفری.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز