خبرگزاری کار ایران

در دومین همایش رسانه‌های اجتماعی؛

نقش رسانه‌های اجتماعی در انتخابات ۹۲ بررسی شد

کد خبر : ۸۵۷۹۷

دراین همایش یونس شکرخواه رییس موسسهٔ مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران با موضوع «رسانه اجتماعی و سازمان، کنکاش یک پدیده» به ایرادسخنرانی پرداخت.

ایلنا: دومین همایش رسانه‌های اجتماعی باحضور دکتر یونس شکرخواه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ درهمایش رسانه‌های اجتماعی از ۱۵ مقاله بر‌تر در بین ۳۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش تقدیر به عمل آمد.

بنابراین گزارش؛ مقاله «موانع به کارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌ها (مطالعه موردی سازمان شهرداری تهران)» نوشته مشترک سید وحید عقیلی، آذر اسدی کرم و محیا برکت به عنوان رتبه اول برگزیده شد.

درادامه مقاله «تجارب عملیاتی سازمان‌ها در به کارگیری رسانه‌های اجتماعی» توسط دکتر حسین امامی ارائه ویعد ازآن دکتر یونس شکرخواه رییس موسسهٔ مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران با موضوع «رسانه اجتماعی و سازمان، کنکاش یک پدیده» به ایرادسخنرانی پرداخت.

براساس این گزارش؛ ‌ از دیگر مقالات ارایه شده در این همایش می‌توان از «رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های رسانه‌ای» نوشته دکتر امید جهانشاهی، «تحلیل شبکه‌های سازمانی؛ نقش رسانه‌های اجتماعی در اشتراک دانش سازمانی» نوشته علی اکبر اکبری تبار، «تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌های اجتماعی برای رونق کسب و کار‌ها» نوشته ابراهیم اسکندری،
«بهره گیری از رسانه‌های اجتماعی در کتابخانه‌های دانشگاهی» نوشته دکتر امیررضا اصنافی و مریم پاکدامن نائینی، «بررسی علل و موانع بکارگیری شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی» نوشته جلال سمیعی و «پیش نیازهای فرهنگ سازمانی در موفقیت رسانه‌های اجتماعی در سازمان» نوشته رضا قربانی نام برد.

در خاتمه؛ دکتر محمد سلطانی فر استاد رشته ارتباطات، نقش رسانه‌های اجتماعی در انتخابات ۹۲ را مورد بررسی قرارداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز