خبرگزاری کار ایران

مدیر باید ثبات داشته باشد تا کار کند

ابوالقاسم‌پور: پرسپولیس با این تصمیمات به سمت سراشیبی می‌رود

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۷۲

پرسپولیس چندین سال است که یک مدیر ثابت نداشته و عدم ثبات در مدیریت همواره گریبان‌گیر این باشگاه بوده است.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس چندین سال است که ثبات مدیریت ندارد.

بهنام ابوالقاسم‌پور درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت:‌ پرسپولیس چندین سال است که یک مدیر ثابت نداشته و عدم ثبات در مدیریت همواره گریبان‌گیر این باشگاه بوده است.

وی ادامه داد: به نظرم این اتفاقات و تغییرات مداوم در سطح مدیریتی درست نیست. بحث من شخصی رویانیان نیست، بلکه بحث کلی است و یک مدیر باید ثبات لازم را داشته باشد تا بتواند کار کند. ثبات در بحث مدیریت شاخصه اصلی است تا یک مدیر بتواند برنامه ریزی کند.

این پیشکسوت فوتبال همچنین متذکر شد: رویانیان یکسری کارهای زیربنایی انجام داده و برای پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته و رضایت هواداران را تا حدودی به دست آورد و اگر بخواهند در این مقطع مدیرعامل باشگاه را عوض کنند، به هیچ‌وجه تصمیم مناسبی نیست و تیم لطمه می‌خورد. اگر از همین الان تنش در تیم باشد، مطمئنا به مشکل می‌خورند.

ابوالقاسم‌پور خاطرنشان کرد:‌ به هر حال بازیکنان با رویانیان قرارداد بسته‌اند و وی یکسری تعهدات نسبت به بچه‌ها دارد و شاید اگر شخص دیگری مدیرعامل شود، نتواند به این تعهدات عمل کند و در مجموع تیم ضربه می‌خورد.

مهاجم پیشین پرسپولیس تصریح کرد: با این وضعیت اتفاقات فصل قبل می‌افتد و بچه‌های تیم انگیزه خود را از دست می‌دهند. الان همه چیز سر جای خودش بود و مربی خوبی هم انتخاب شده بود و تیم داشت شکل می گرفت و رو به پیشرفت بود اما با این شرایط پیشرفت پرسپولیس متوقف می‌شود و به سمت سراشیبی می‌رود و قطعا پرسپولیس ضرر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز