خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شماره ۲۶ ستاد انتخابات کشور

آغاز شمارش آرا در برخی شهرها به تشخیص استاندار

کد خبر : ۸۱۴۱۲

زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شد اما در شهرهایی که رای‌گیری پایان یافته بنا بر تشخیص استاندار می‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲۶ خود تاکید کرد: زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شد اما در شهرهایی که رای‌گیری پایان یافته بنا بر تشخیص استاندار می‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند.

به گزارش ایلنا، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 26 خود تاکید کرد: بنابر درخواست ستادهای انتخابات استان‌ها و حوزه‌‌های انتخابیه سراسر کشور مبنی بر درخواست تمدید مدت اخذ رای به لحاظ حضور پررنگ و چشمگیر مردم بصیر و همیشه در صحنه میهن اسلامی و نظر به موافقت وزیر محترم کشور، زمان اخذ رای به مدت یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 22 (10 شب) تمدید می‌گردد.

این اطلاعیه می‌افزاید: ضمنا در شهرهایی که اخذ رای از همه مراجعه‌کنندگان به پایان رسیده، به تشخیص استاندار محترم استان، انتخابات خاتمه یافته و شمارش آراء آغاز گردد. استانداران محترم از صدا و سیمای مرکز استان پایان اخذ رای را در شهرهای مربوطه اعلام نمایند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از هموطنان عزیز که تاکنون موفق به ارائه رای خود نگردیده‌اند درخواست می‌شود هرچه سریعتر به نزدیکترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کرده و رای خود را به صندوق‌های اخذ رای بیندازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز