خبرگزاری کار ایران

کاندیداهای ریاست‌جمهوری رای خود را در کجا به صندوق انداختند؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۱

بر اساس اطلاعات رسیده به فرمانداری تهران کاندیداهای ریاست جمهوری امروز رای خود را در مراکز مختلف شهر به صندوق انداختند.

ایلنا: بر اساس اطلاعات رسیده به فرمانداری تهران کاندیداهای ریاست جمهوری امروز رای خود را در مراکز مختلف شهر به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در فرمانداری تهران، بر اساس اطلاعات واصله به این مرکز محمدباقر قالیباف امروز در مرقد امام، و روحانی نیزبا حضور در مسجد امام رضا‌(ع) شهرری، رأی خود را به صندوق شماره 172610231 انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و انتخابات دوره چهارم شوراها انداخت.

همچنین جلیلی هم صبح امروز با حضور در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرد.

سیدمحمد غرضی نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز صبح امروز در اولین ساعات آغاز اخذ رای، با حضور در مسجد لرزاده میدان خراسان رای خود را به صندوق شماره 1469 ریخت.

علی‌اکبر ولایتی نامزد ریاست‌جمهوری یازدهم هم با حضور در مسجد گیاهی تجریش رأی خود را به صندوق انداخت.

محسن رضایی نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز با حضور در صندوق اخذ رای شماره 75 واقع در روستای منجیل‌آباد بخش مرکزی شهرستان رباط کریم استان تهران، رای خود را به صندوق انداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز