خبرگزاری کار ایران

گسترده ترین دیواره انسانی حامیان روحانی در کرمانشاه تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۷

در آخرین زمان تبلیغات ریاست جمهوری؛ دیواره انسانی بنفش پوشان هوادار دکتر روحانی؛ کرمانشاه را دگرگون کرد.

به شکل کاملا خودجوش صدها کرمانشاهی از چهارراه ارشاد تا نزدیک پارک معلم کرمانشاه دیواره انسانی کم نظیری را تشکیل دادند که با شعارهای ممتد به حمایت از حسن روحانی پرداختند. در امتداد این دیواره انسانی؛ اتومبیل های شخصی نیز که با پوسترهای دکتر روحانی تزیین شده بود با بوق های ممتد از دیواره انسانی حامیان روحانی حمایت می کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حضور بانوان چشمگیر بود. خبرنگاران و عکاسان به تهیه گزارش می پرداختند و نیروی انتظامی با احترام فراوان با حامیان فراوان دکتر روحانی برخورد می کردند. کنترل جمعیت توسط نیروهای ستادی و با همکاری مردمی همراه بود.

تشکیل دیواره انسانی بحدی بود که بسیاری را غافلگیر کرد.

دیواره انسانی یکصدا شعار یار دبستانی را می خواندند. ” روحانی دوست داریم ” ” روحانی روح من رئیس جمهور من” ” هاشمی زنده باد روحانی پاینده باد” ” آزادی اندیشه با روحانی همیشه” سر می دادند.

بسیاری از شرکت کنندگان در دیواره انسانی با نمادهای بنفش دیده می شدند.

برخی میانسالان گریه می کردند و برای پیروزی در انتخابات دعا می کردند.

یکی از حاضران در بلوار محل دیواره انسانی برای پیروزی نماز شکر می خواند.

فرزاد پورمرادی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز