خبرگزاری کار ایران

۴ روز مانده به خلق حماسه عظیم ملت ایران:

ادارات ثبت احوال استان در روزهای 23 و 24 خرداد ماه باز است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۸۶

روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 23 و 24 خرداد ماه 92، کلیه ادارات ثبت احوال استان از ساعت 8 الی18 باز بوده و آماده ارائه خدمات در خصوص کارت ملی و شناسنامه هستند.

 ایلنا: محمد مهدی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری اصفهان در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تمامی توان ها با هم بسیج شده است که شاهد برگزاری یک انتخابات عالی باشیم.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه علاوه بر برگزاری جلسات منطقه ای و جلسات بخشداران، همه فرمانداران استان حداقل یکبار در جلسه ستاد انتخابات استان شرکت نموده اند؛ از آمادگی کامل همه بخش‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و آرام خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان،  وی تصریح کرد: همه پیش بینی ها برای برگزاری احتمالی مرحله دوم انتخابات صورت پذیرفته و در این زمینه اقدامات مؤثری به انجام رسیده است.

اسماعیلی تأکید کرد: بای جلوگیری از بوجود آمدن هر گونه مسئله ای، لازم است مجدداً همه مواردی که باید در خصوص روز انتخابات و مرحله دوم احتمالی صورت پذیرد، احصا شده و به صورت مرتب پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اصل خدمت به مردم و رضایتمندی مردم از خدمات صورت گرفته برای ما حائز اهمیت است،خاطر نشان کرد: می توان برخی از نیازهای عمرانی را در سایه انتخابات پیگیری کرده و مردم را از نعمت انجام آن متنعم نمود.

رئیس ستاد انتخابات استان با اعلام اینکه انتخابات پیش رو به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، در خصوص نقاطی از استان مانند برخی روستاها که امکانات برقراری ارتباط تلفن همراه و سیستم برق وجود ندارد، گفت: طی روزهای آینده این مناطق تجهیز خواهند شد.

وی افزود: برای دستیابی به بالاترین ضریب امنیت انتخاباتی، پیش‌بینی‌های لازم و اختصاصی برای هر شهرستان و به صورت جداگانه، مد نظر قرار گرفته است.

اسماعیلی تأکید کرد: همه فرمانداران از امروز تا پایان انتخابات در محل حوزه انتخابیه حضور دائم داشته باشند و هر گونه مرخصی و مأموریت باید با هماهنگی انجام شود.

وی افزود: اعضا ستاد انتخابات نیز، لازم است با حضور قوی در محل کار پیگیری‌های لازم برای انجام مصوبات را داشته باشند.

معاون سیای، امنیتی، اجتماعی استانداری تأکید کرد: کلیه اعضا دقت نمایند هیچ گونه جهت گیری به سمت شخص خاصی نباید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: اعضا ستاد انتخابات و فرمانداران مراقب باشند، تحت هیچ شرایطی صحبت یا اقدامی که حتی شائبه جهت‌گیری دارد، انجام ندهند.

محمد مهدی اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به رقابت نزدیک کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید مراقب باشیم که بهانه ای برای افرادی که منتظر بهانه جویی هستند ایجاد ننماییم.

در این جلسه فرمانداران شهرستان های گلپایگان، مبارکه و فریدن به ارائه گزارش پرداختند.

در ادامه نیز مدیر کل ثبت احوال استان در مورد واجدین شرایط رأی دادن و اقدامات صورت گرفته در خصوص حضور رؤسای ثبت احوال شهرستان ها در هیئت های اجرایی و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات کارت ملی و شناسنامه گزارش مبسوطی ارائه نمود.

معاون اطلاعات اخبار صدا و سیما نیز از پوشش زنده برگزاری انتخابات از محل ستاد انتخابات و استودیوهای 6 گانه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز